مهمترین دغدغه شهرداری باید فرهنگ سازی درست باشد

بابل – خبرنگار حرف: شهردار بابل با حضور در جمع کارکنان مديريت فرهنگي اجتماعي ورزشی ضمن تبريك سال نو گفت: مهمترین وظيفه مديريت فرهنگي، فرهنگ سازي در حوزه شهرسازي و پروژه هاي در دست اقدام و مجموعه كارهايي كه در شهر توسط شهرداري انجام مي شود، و همچنین  ايجاد نشاط و شادابي در بين شهروندان […]

4

بابل – خبرنگار حرف: شهردار بابل با حضور در جمع کارکنان مديريت فرهنگي اجتماعي ورزشی ضمن تبريك سال نو گفت: مهمترین وظيفه مديريت فرهنگي، فرهنگ سازي در حوزه شهرسازي و پروژه هاي در دست اقدام و مجموعه كارهايي كه در شهر توسط شهرداري انجام مي شود، و همچنین  ايجاد نشاط و شادابي در بين شهروندان است.

محسن کبود فیروزجائی اظهار داشت : این مجموعه میتواند دربحث آسيب شناسي اجتماعي و فرهنگي پروژه هايي كه توسط شهرداري انجام مي شود بعنوان بازوي شهرداري در همپوشاني و نگاه شهروندان در نشان دادن بهتر  خدمات ارائه شده و همچنين معرفي برنامه ها و پروژه هاي در دست اقدام شهرداري كه بر حسب وظيفه خدمت رساني به شهروندان انجام می شود ، باشد.

وی افزود: بر حسب وظيفه ای كه شهرداري دارد بايد با ساير ارگانهاي شهري و شهرستاني تعامل و همكاري فيما بين داشت. شهردار گفت: مهمترين بخش كار فرهنگي، فرهنگ سازي و بهينه سازي امور شهرداري در بخشهاي عمران، خدمات شهري، فضاي سبز و غيره….. در جهت اعتلا و پيشرفت شهر مي باشد.

كبود فیروزجائی بيان داشت: پروژه موزيرج علاوه بر یک كار عمراني يك كار اجتماعي نیز بود، چراکه توانستيم نظر مساعد شهروندان را جلب كنيم و نظر آنها را با شهرداري هم سو نماييم. وی همچنين با اشاره به لايروبي رودخانه بابلرود يكي ديگر از نمونه هاي كار فرهنگي، اجتماعي شهرداري قيد نمود كه شهرداري توانست با تمام توان خود آنرا دوباره احيا نمايد و جان تازه ايي به آن دهد.

شهردار بابل خاطرنشان کرد : شهرداري در كنار كارهاي زياد عمراني خود از كوچكترين فرصت براي برپايي جشنواره ها، سمينارها و جشن ها استفاده مي نمايد تا حس رضايتمندي در شهروندان ايجاد نمايد.وی ضمن تشكر از زحمات اين مجموعه در سالي كه گذشت گفت: ما براي سال ٩٧ برنامه اي جدي و مدون در بخش فرهنگي خواهيم داشت ، و تأکید ویژه بر اهميت كيفيت کارهایی که انجام خواهد شد، می نماییم .