اهدای بسته‌های معیشتی توسط خیریه ۱۱۰ ساری؛

مهربانی‌ای که با اردیبهشت مقاومت گره خورد +فیلم

حرف آنلاین: مدیرمسئول کانون امام علی(ع) مسجد امیرالمؤمنین(ع) کوی طبرستان ساری از اهدای سبدهای معیشتی به ۱۰۰ خانواده نیازمند همزمان با اردیبهشت مقاومت خبر داد.

محمدعلی نیرین اظهار کرد: خیریه ۱۱۰ این کانون همزمان با اردیبهشت مقاومت به‌یاد خاطره دلاوری‌های مردان کربلای خان طومان خیریه ۱۱۰ امام علی (ع) سبدهایی شامل؛ گوشت مرغ، تخم مرغ و ماکارونی تهیه و بین ۱۰۰ خانواده تحت پوشش توزیع کرد‌.

وی ادامه داد: امید است این خیر که با نام شهدای مدافع حرم استان مازندران گره خورده است مورد رضای خداوند سبحان قرار بگیرد.

وی همچنین متن زیر را قرائت کرد؛

ماه اردیبهشت ماه سرمستی شکوفه های بهار نارنج در سرزمین نارنجستان یعنی مازندران است، اما شانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ از همه اردیبهشت‌های دیگر متفاوت شد، گل‌هایی در آن جلوه‌گر شدند که بهارطبیعت را با همه جلوه‌گری‌هایش انگشت به دهان گذاشت.

مردانی در این روز با خون خود عطر خوش شهادت را در پیکره بی‌رمق دنیای مادی دمیدندتا تاریخ یکبار دیگر فرصت تنفس واژه‌های زیبا را پیدا کند.

رشادت‌های فرزندان ولایت در در پاسداری از حرم چون برگ زرینی بر سینه این ماه درخشید تا بدینسان ماه اردیبهشت به لقب ماه مقاومت نائل آید و سرزمین من
مازندران با دیگر به فرزندان غیور خود بالید و این نشان را در کنار نشانه‌های دوران عزتمند دفاع مقدس پاس داشته و خواهد داشت.