مهاجم ایران جزو ۱۰ استعداد برتر لیگ فوتبال اوکراین

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک در جمع ۱۰ استعداد برتر این فصل از مسابقات لیگ اوکراین قرار گرفت. سایت «اسپورت» اوکراین در گزارشی اقدام به معرفی ۱۰ بازیکن با استعداد و تاثیرگذار لیگ اوکراین در این فصل کرد که نام اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا هم در این گزارش قرار دارد. […]

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک در جمع ۱۰ استعداد برتر این فصل از مسابقات لیگ اوکراین قرار گرفت.

سایت «اسپورت» اوکراین در گزارشی اقدام به معرفی ۱۰ بازیکن با استعداد و تاثیرگذار لیگ اوکراین در این فصل کرد که نام اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا هم در این گزارش قرار دارد.

این سایت درباره صیادمنش نوشت:

«بسیاری از هواداران به دلایلی هنگام ورود صیادمنش از فنرباغچه به زوریا در پاییز گذشته تردید داشتند. سایت اسپورت در مورد پتانسیل‌های عجیب این بازیکن در آن زمان نوشت و او را به خوانندگان معرفی کرد. خوشبختانه صیادمنش به هواداران زوریا و بسیاری از طرفداران فوتبال اوکراین ثابت کرد که توانایی کارهای زیادی دارد.

سرعت، تکنیک، تفکر عجیب و اعتماد به نفس او در بازی با شاختار تا مدت زیادی در یادها می‌ماند؛ مسابقه‌ای که صیادمنش حمله خارق العاده ای به دروازه حریف انجام داد و سپس توپ را به ایوانیسن پاس داد تا گل بزند. این بازیکن جوان ایرانی طبق شایعات نه تنها مورد توجه تیم‌های دیگر اوکراین است بلکه از سری آ ایتالیا هم خواهان دارد. زوریا می‌تواند معامله خوبی را برای این فوتبالیست با خریدش از باشگاه فنرباغچه انجام بدهد.»