مقاله توهین آمیز استانداراصلاح طلب مازندران!

حرف آنلاین: یکی از استانداران سابق مازندران که فعلا عضو شورای اسلامی شهر تهران است در مقاله ای توهین آمیز اقدامات عزتمندانه شهردار تهران را در کرامت بخشی به زنان را به سخره گرفت. غلامرضا انصاری دومین استاندار دولت اصلاحات در مازندران طی مقاله ای در یک هفته‌نامه خطاب به قالیباف با تمسخر پرسیده که […]

حرف آنلاین: یکی از استانداران سابق مازندران که فعلا عضو شورای اسلامی شهر تهران است در مقاله ای توهین آمیز اقدامات عزتمندانه شهردار تهران را در کرامت بخشی به زنان را به سخره گرفت.

غلامرضا انصاری دومین استاندار دولت اصلاحات در مازندران طی مقاله ای در یک هفته‌نامه خطاب به قالیباف با تمسخر پرسیده که آیا تفکیک زباله در شهرداری تهران اولویت دارد یا تفکیک جنسیتی؟! این عضو اصلاح‌طلب در ادامه و در بخش دیگری از یادداشت توهین‌آمیز خود، این اقدام شهرداری تهران را در جهت پوشش تخلفات شهرداری عنوان کرده است! در بخشی از این یادداشت آمده است: “حجاب و عفاف یکی از اصول پذیرفته شده انسانی است اما مطرح کردن این موضوع به صورت منفک و بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌‌هایی همچون حاکمیت اخلاق اسلامی، حاکمیت مروت، مردانگی،‌ انصاف و همه ارزش‌‌های مربوط به اخلاق اسلامی درست نیست….، بنابراین پرداختن تنها به یک بعد اخلاق کاری است عبث و بیهوده‌”! وی در حالی که اعتقاد دارد پرداختن به یک فرد آن هم در محیط اداری کاری عبث است، به تمسخر، نگرانی خود از این اقدام غیرتمندانه مدیران ارشد شهرداری تهران را معطوف به تفکیک جنسیتی ارباب رجوع‌ کرده و گفته است:”فرض کنید که تفکیک جنسیتی بین کارمندان یک اداره به طور کامل اجرا شود، … آیا می‌توان ارباب رجوع‌ها را نیز براساس جنسیت جدا کرد و هر یک را به قسمتی خاص ارجاع داد؟”! در بخش جالب دیگری از یادداشت وی آمده است: “به نظر می‌رسد طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران یک شعار توخالی و حرکتی عبث است و برخی تلاش می‌کنند با این هوچی‌گری‌ها و اقدامات نامیمون و نادرستی که در مجموعه می‌افتد را تحت‌الشعاع و تحت پوشش قرار دهند. این در حالی است که باید تلاش شود که ابتدا ارزش‌های در جامعه و محیط‌های اداری پیاده شود و سپس به فروع پرداخته شود.”! در یادداشت انصاری آمده است:” در شرایطی که تندروی‌ها و طالبانیسم چهره‌ منطقه را زشت کرده است و شاهد حرکات نادرست گروه داعش به نام اسلام هستیم و در شرایطی که در داخل موظف هستیم که خرابی‌های 8 سال گذشته را جبران کنیم،‌ پرداختن به مسائلی مانند تفکیک جنسیتی در ادارات نه تنها موهم است بلکه سیمای کشور را در مجامع بین‌المللی تخریب می‌کند؛ این موضوع افکار عمومی جهان را مشوش و مکدر خواهد کرد.”

گفتنی است این هجمه به قالیباف در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از مراجع، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه سراسر کشور، رئیس قوه قضاییه و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و بسیاری از متدینین و حتی کارکنان زن شهرداری تهران، این اقدام را پسندیده و ستوده‌اند. برخلاف جارو جنجال برخی مدعیان اصلاح طلبی اقدام شهرداری تهران کاملا منطبق بر قانون بوده و در حقیقت می بایست زودتر از این ها اجرا می شد. مدعیان اصلاح طلبی  که خود را به خواب زده اند  بدون درک درست از اقدام نیکوی قالیباف و با آن که خود بهتر از دیگران می دانند  این اقدام تنها در راستای تکریم بانوان است، اما همواره بر طبل تفکیک جنسیتی می‌کوبند تا رسانه‌های زنجیره‌ایشان نیز خوراک و مستمسکی برای تحریف حقایق داشته باشند.