افزایش جان باختگان و مفقودان سیل در چالوس

به گزارش مرکز مدیریت بحران استانداری مازندران پس از بررسی خسارت‌های سیل در چالوس چهار جنازه پیدا شده و احتمال مفقودی هشت نفر در این سیل گزارش شده که هفت نفر از هشت مفقودی در منطقه واسکول چالوس از اتباع خارجی هستند.

لازم به ذکر است پیگیری و جستجو برای پیدا کردن مفقودان سیل در چالوس باجدیت در جریان است.

مرکز مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرده است ۱۷ روستا در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان نور مسدود و روستای پولاد کوه نیز در محاصره سیل است که تلاش‌ها برای بازگشایی راه فرعی این روستا برای ارسال لباس گرم و بسته‌های نان و آب و غذای کنسروی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش خسارت‌ها در شهرستان‌های چالوس، نور، تنکابن و کلاردشت بود و به غیر از شهرستان‌های یاد شده تاکنون از دیگر مناطق استان گزارشی مبنی بر خسارت احتمالی بارش باران شدید و سیلاب به مدیریت بحران استانداری ارائه نشده است.

سیل در چالوس

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان چالوس و نور حضور یافت و در بررسی میدانی بر ضرورت بسیج مجموعه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برای تسریع در کمک رسانی به مردم خسارت دیده تاکید کرد.

او از مدیران خواست تمام تلاش خود را معطوف کنند تا مردم هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: جسد چهار جان باخته حادثه سیلاب شهرستان های نوشهر و چالوس به پزشکی قانونی تحویل شد. علی عباسی اظهار داشت: تاکنون چهار فوتی مجهول الهویه شامل دو مرد، یک زن و یک پسربچه به پزشکی قانونی نوشهر و چالوس تحویل شد.وی افزود: با توجه به شدت حادثه امکان افزایش تعداد قربانان وجود دارد و اسامی قربانیان پس از انجام مراحل شناسایی و تشخیص هویت اعلام می‌شود.