معرفی بازی های محلی در دومین شب فرهنگی مازندران در پایتخت

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از معرفی بازی های محلی مازندرانی در دومین شب فرهنگی مازندران در مجموعه برنامه های جشنواره ملی چار سوق در پایتخت خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سیف الله فرزانه با اشاره به انتخاب مازندران در جمع هشت استان برتر کشور در جشنواره ملی چار سوق […]

photo_2018-08-19_18-54-16
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از معرفی بازی های محلی مازندرانی در دومین شب فرهنگی مازندران در مجموعه برنامه های جشنواره ملی چار سوق در پایتخت خبر داد.
به گزارش حرف آنلاین، سیف الله فرزانه با اشاره به انتخاب مازندران در جمع هشت استان برتر کشور در جشنواره ملی چار سوق در برج میلاد افزود: دومین شب فرهنگی که 2 شهریور ماه در برج میلاد برگزار می شود، علاوه بر دیگر شاخص های فرهنگی استان، بازیهای محلی مازندران نیز معرفی و به نمایش درمی آید.
وی برگزاری برنامه های فرهنگی را بهترین شیوه احیا و پویایی آداب و رسوم بومی و محلی برشمرد و یادآور شد: این شیوه برگزاری برنامه های فرهنگی به نوعی  تبلیغات مستقیم به شمار می آید که ضمن ایجاد فضای شاد و مفرح، تمامی جذابیت های استان های سراسر کشور را برای علاقمندان به موضوعات فرهنگی و بومی و محلی معرفی می کند.
شایان ذکر است نخستین شب فرهنگی در جشنواره ملی چارسوق 12 مرداد ماه سال جاری در برج میلاد بر گزار شد.