طی حکمی از سوی مدیرعامل توانیر؛

مصطفی بابایی مدیرعامل جدید توزیع برق غرب مازندران شد

حرف آنلاین: مصطفی بابایی طی حکمی از سوی آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، به عنوان مدیر عامل جدید توزیع برق غرب مازندران منصوب شد.

صبح امروز جلسه تکریم از مهندس فرح زاد و معارفه مصطفی بابایی در شرکت توزیع نیروی برق غرب استان مازندران با حضور مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر، مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و با حضور ویدیو کنفرانسی مهندس پیرپیران معاون هماهنگی توزیع توانیر و علی اکبری مدیرکل روابط عمومی توانیر برگزار شد.

سوابق مصطفی بابایی

مصطفی بابایی متولد سال ۱۳۵۴، پیش از این انتصاب در جایگاه قائم مقام و معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و پیش از آن نیز به عنوان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت مشغول به فعالیت بود.

وی دانش آموخته کارشناسی مهندسی برق گرایش شبکه های توزیع و انتقال در دانشگاه شهید عباسپور و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی _ مدیریت استراتژیک است.

بابایی خدمت خود را در صنعت برق به عنوان کارشناس تجزیه و تحلیل شبکه های برق در منطقه برق تهرانپارس آغاز کرد و سپس به عنوان رئیس اداره حوادث در همین منطقه برگزیده شد؛ در ادامه به عنوان معاون بهره برداری برق شهرستان دماوند و پس از چندی به ترتیب در جایگاه مدیر امور برق رودهن و سپس منطقه برق ورامین به خدمت خود ادامه داد.

از دیگر سوابق شغلی ایشان می‌توان به مدیریت دفتر بازرسی فنی و نظارت بر لوازم اندازه گیری و همچنین مدیر امور خدمات فنی در حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ مصطفی بابایی اهل روستای تلارم شهرستان محمودآباد است.