مشکلات امروز جامعه حاصل تبعیت نکردن از ولایت فقیه است

پل سفید –خبرنگار حرف: مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران ۱۶ بهمن با حضور در همایش رسانه درگذر انقلاب در سوادکوه شمالی ، با بیان اینکه مشکلات امروز حاصل تبعیت نکردن از ولی است گفت: انقلاب اسلامی را باید بارها مطالعه کرد تا مسیر را با صلابت و انگیزه طی کنیم. انقلاب به ما یاد داد […]

2

پل سفید –خبرنگار حرف: مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران ۱۶ بهمن با حضور در همایش رسانه درگذر انقلاب در سوادکوه شمالی ، با بیان اینکه مشکلات امروز حاصل تبعیت نکردن از ولی است گفت: انقلاب اسلامی را باید بارها مطالعه کرد تا مسیر را با صلابت و انگیزه طی کنیم. انقلاب به ما یاد داد اگر تبعیت از محور داشته باشید ، میتوانید برهمه چیز فائق و پیروز شوید. بسیاری از مشکلاتی که امروز می‌بینید حاصل تبعیت نکردن از محور است. اگر تبعیت از ولی وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات ما قابل حل است. وی ضمن اشاره به قضیه برجام ، تبعیت از ولی را مهمترین اصل دانست و افزود: تبعیت یعنی اینکه وقتی رهبری نامه میدهد که ۹ بند را باید رعایت کنید ولی رعایت نشد ، یعنی جفا کردی و میبازی. کاش فرمان رهبری اطاعت میشد. تبعیت از رهبری مهمترین اصل است. رهبری فرمودند اتفاقی که در صحنه اقتصادی میخواهد رخ دهد در لوزان و ژنو و نیویورک نیست. در داخل است.

شکرالله رضازاده دهه فجر را تمرین تبعیت از رهبری معرفی کرد و اظهار داشت: در اوایل سال ۶۳ وقتی دو ناو آمریکایی به  خلیج فارس آمدند به امام گفتند چه کنیم؟ امام فرمود ، بزنید. دوباره گفتند ابرقدرت هست، چه کنیم؟ امام فرمود بزنید . وقتی برای بار سوم تکرار کردند امام فرمود بروید باهم مشورت کنید و نتیجه را بگوئید . آقایان تصمیم گرفتند برخورد نکنند . امام به آنان فرمود : من گفتم بزنید ، ولی شما میخواهید نزنید ، ولی مطمئن هستم روزی پشیمان خواهید شد. الان میگویند اگر آن روز از جمله امام تبعیت میکردند ، این همه خسارت پرداخت نمی‌کردیم .

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با بیان اینکه انقلاب دارای دستاوردهای مهم است ، عنوان داشت: چهل سال از انقلاب گذشته و دستاوردهای فراوان داریم. ولی دشمن می‌گوید انقلاب کاری نکرده است. میگویند پیشرفت امروز ایران به دلیل این است که جهان در حال پیشرفت است. درحالی که در سال ۵۷ بسیاری از کشورها حتی کشورهای همسایه پیشرفت های فراوان داشتند. اوج تمدن در خیابان های تهران و برخی شهرستانها بود ، ولی اکنون انقلاب خیلی کارها کرده است . مسئولین باید تلاش کنند.

وی ضمن اشاره به اسارت ژنرال ارتش عراق توسط نوجوان ۱۶ ساله ، خاطرنشان کرد: در عملیات والفجر ۸  نوجوان ۱۶ ساله، ژنرال شش ستاره ارتش عراق را به اسارت گرفت. و او متحیر ماند و گفت من نمیدانم خمینی با اینان چه کرده است. علت رفتار نوجوان ، تبعیت از ولی بود. اگر مدیران و مسئولان که برخی رفتارهایی دارند از ولی تبعیت داشته باشند ، وضع اینطور نمیشود .

رضازاده در پایان با اشاره به دستاوردهای نظامی کشور افزود: کشوری که موشک نقطه زن دارد ، چطور نمی‌تواند اقتصاد را درست کند؟ چطور نمی‌تواند اتومبیل در کلاس جهانی برای مردم بسازد؟ علت این است که عنان اختیار در دست اینان نیست. بعد از انقلاب هیچ گاه تا به امروز  هنوز جریان ناب انقلاب، ارکان اجرایی را در اختیار صددرصد نگرفته است. مسئولین باید پاسخگو باشند نه انقلاب اسلامی. همه مشکلات داریم ولی نباید به حساب انقلاب گذاشت . اتفاقات خوب رقم خورده است و انقلاب توان آباد کردن دارد.