مسابقات ملی آشپزی در مازندران برگزار می شود

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به اینکه مسابقه ملی مهارت در رشته آشپزی و قنادی در استان برگزار می شود، گفت: این رویداد هفته جاری آغاز می شود. سید حسین درویشی با اظهار اینکه ۲۷ نفر در قالب ۲۲ رشته از استان در مسابقات ملی مهارت که در استان‌های مختلف در حال […]

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به اینکه مسابقه ملی مهارت در رشته آشپزی و قنادی در استان برگزار می شود، گفت: این رویداد هفته جاری آغاز می شود.

سید حسین درویشی با اظهار اینکه ۲۷ نفر در قالب ۲۲ رشته از استان در مسابقات ملی مهارت که در استان‌های مختلف در حال برگزاری است، شرکت دارند، افزود: این استان میزبان مسابقات رشته قنادی و آشپزی است.

وی اظهار داشت: در رشته‌های قنادی و آشپزی در مجموع چهار نفر از کارآموزان استان شرکت می‌کنند و رشته آشپزی از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه و قنادی از ۲۸ تا ۳۰ مهرماه در ساری و مرکز هتلداری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات ملی مهارت در ۲۲ رشته مختلف در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است که استان مازندران میزبانی رشته‌های قنادی و آشپزی را برعهده دارد.

درویشی یادآور شد: امیدواریم با برپایی این مسابقات استان مازندران بتواند رتبه‌های خوبی را کسب کند و برترین‌ها به مسابقات جهانی مهارت اعزام می‌شوند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران تصریح کرد: اهمیت این رشته‌ها برای استان بسیار بالا است و از همه بنگاه‌های اقتصادی و صنفی در حوزه گردشگری تقاضا داریم از مسابقات بازدید کنند.

وی گفت: همچنین واحدهای اقتصادی و صنفی می‌توانند از نیروهای برگزیده در مسابقات به عنوان نیروی کار ارزان قیمت استفاده و نسبت به جذب آنها اقدام کنند.