امام جمعه موقت ساری:مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم توجه کنند

امام جمعه موقت ساری به ضرورت توجه مسئولان به مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم تاکید کرد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ حجت الاسلام محمدرضا نصوری امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به ضرورت توجه مسوولان به مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم و بخش فرهنگی، گفت: دشمنان در شرایط فعلی تمام امکانات خود را بسیج کردند تا از این طریق به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

او با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان و تأکیدات مقام معظم رهبری برای برخورد با مسببان حادثه، افزود: شناسایی و معرفی این جریان تحقیرآمیز و پست و عده‌ای از عوامل سودجو و برخورد قاطع با آن‌ها مطالبه و خواست مردم است.

خطیب جمعه ساری اظهار کرد : دشمن تلاش دارد تا مدل ایران هراسی را در فضای جامعه جهانی تقویت کند و با ایجاد این فضای شیطانی تلاش می‌کند صفوف انسان‌های مسلمان را از بین ببرد و از این رو سعی در ترویج ایده ایران هراسی دارد.

او ایران هراسی را جزو برنامه‌ها و راهبرد‌های دشمنان عنوان کرد : تبلیغات رسانه‌ای و فراگیر دشمن در تلاش است افکار و اندیشه‌ها را فتح کند از این رو افراد سست ایمان آن را زود باور می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری، سیاه نمایی و ناامیدکردن مردم را از دیگر راهبرد‌های دشمن دانست و تصریح کرد : هرچند که گرفتاری و مسائل معیشتی در زندگی مردم وجود دارد و دشمن سعی می‌کند مردم را ناامید کند.

حجت الاسلام نصوری همچنین با بیان اینکه پررنگ کردن معروفات در جامعه، حضور در میدان، غافل نشدن از دشمن و توجه به امید و وحدت در جامعه راهبرد‌های مقابله با دشمن است، ذکر کرد : باید خود را در همه ابعاد قوی کنیم.