مزرعه ارز دیجیتال در جویبار لو رفت

مزرعه ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان جویبار کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند. سرهنگ جعفری از شناسایی محل استفاده از دستگاه‌های ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی خبر […]

مزرعه ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان جویبار کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.


سرهنگ جعفری از شناسایی محل استفاده از دستگاه‌های ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از محل، ۴ دستگاه ماینر، یک دستگاه تثبیت کننده برق و یک دستگاه خنک کننده به همراه ۵۰ عدد کارت گرافیک و ۱۲ عدد لوازم مورد نیاز از جمله کیس و مانیتور کامپیوتر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ارزش دستگاه ماینر و دیگر تجهیزات کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را ۱۰ میلیارد ریال بیان داشت و گفت: ماموران انتظامی در این اقدام یک متهم که از ساکنان غیر بومی استان بوده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.