مردم مازندران در کمک به نیازمندان شریک راهبردی کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد مازندران به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری امروز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه ساری بود. رضا نوروزی جعفری  گفت:کمیته امداد در اولین روز های پیروزی انقلاب یعنی در 14اسفند سال 57به دستور امام راحل(ره) با هدف رسیدگی به نیازمندان ،محرومان و مستضعفان جامعه تشکیل شد. وی با اشاره به […]

3

مدیر کل کمیته امداد مازندران به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری امروز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه ساری بود. رضا نوروزی جعفری  گفت:کمیته امداد در اولین روز های پیروزی انقلاب یعنی در 14اسفند سال 57به دستور امام راحل(ره) با هدف رسیدگی به نیازمندان ،محرومان و مستضعفان جامعه تشکیل شد.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد به مددجویان افزود:رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی از وظایف این نهاد است .مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه این نهاد خدمات متنوعی را به مددجویان ارائه می‌دهد،ادامه داد:شعار کمیته امداد در خدمت به فقرا ، توانمند سازی آنان  در ابعاد مخلتف روانشناسی فکری،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی است.وی با اشاره به اینکه 52هزار خانوار مازندرانی  کمک معیشت بگیر کمیته امدادهستند،گفت:همه تلاش این نهاد توانمند سازی مددجویان است.مدیر کل کمیته امداد مازندران به ارائه خدمات فرهنگی به هشت هزار دانش آموز ،دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت:این نهاد در اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس و عتبات عالیات خدمات مطلوبی ارائه کرد.وی با بیان اینکه تاکنون  در سال جاری چهار هزار و 500فرصت شغلی برای مددجویان در استان ایجاد شد ، افزود: فرصتهای اشتغال در بخش های تولیدی ،صنفی خدماتی و کشاورزی بوده‌است.وی به پرداخت صدقه و مشارکت مردم  استان در این امر  اشاره کرد و ادامه داد :اگر سرانه پرداخت صدقه هر خانواده مازندرانی 50تومان شود بسیاری از مشکلات مددجویاندمرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نوعدوست مازندران  در رسیدگی به امور نیازمندان و مددجویان و احسان و نیکوکاری شریک راهبردی کمیته امداد هستند،گفت:حضور مردم در امداد رسانی  باعث پیشبرد اهداف این  نهاد که همانا توانمند سازی و ایجاد روحیه امید و خودباوری در مددجویان است، می شود.

نوروزی با تقدیر از همراهی نماینده ولی فقیه مازندران،استاندار،مسئولان سایر دستگاهها و بانکهای عامل گفت:همه باهم با همدلی می  توانیم گامهای موثری در خدمت به محرومان برداریم .