مراسم معارفه مديركل صدا و سيما مرکز تبرستان برگزار شد /گزارش تصویری

حرف آنلاین: استاندار مازندران با گراميداشت فرا رسيدن ماه بهمن و حماسه ششم بهمن آمل و دهه فجر انقلاب اسلامي گفت : حماسه ششم بهمن آمل حماسه بزرگي بود كه حضرت امام (ره) از آن در وصيت نامه سياسي و الهي خود به نيكي ياد كردند و مقام معظم رهبري نيز شهر آمل را به […]

حرف آنلاین: استاندار مازندران با گراميداشت فرا رسيدن ماه بهمن و حماسه ششم بهمن آمل و دهه فجر انقلاب اسلامي گفت : حماسه ششم بهمن آمل حماسه بزرگي بود كه حضرت امام (ره) از آن در وصيت نامه سياسي و الهي خود به نيكي ياد كردند و مقام معظم رهبري نيز شهر آمل را به عنوان شهر هزار سنگر ناميدند
ربيع فلاح در مراسم توديع و معارفه مديركل صدا و سيماي مركز مازندران نقش رسانه ملی و محلی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و ترويج مباني و ارزشهاي اخلاقي و ترويج فرهنگ كار و تلاش و شناسایی ظرفیت های منطقه را مهم خواند و گفت : رسانه ملي در قبال بسياري از پديده ها بخصوص پديده هاي سياسي و اجتماعي و فرهنگي از پتانسيل هاي بالايي براي تاثيرگذاري برخوردار است.
وي افزود : صدا و سيما با برنامه سازی و تولیدات فاخر در تمامی زمینه ها مي تواند زمينه ارتقاء فرهنگ عمومي جامعه را فراهم نمايد.
وي تاكيد كرد : راه اندازي كرسي هاي آزاد انديشي و برنامه هاي مستند  به طور كلي تهيه برنامه هاي آزاد براي بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات مختلف سياسي ، اجتماعي ، اقتصادي مي تواند به درك بهتر و عميق تر مسائل مهم و اساسي كشور براي مردم به ويژه جوانان شود
وي ورود نخبگان رسانه اي و اهالي انديشه براي ارتقاء فرهنگ عمومي جامعه در برنامه هاي صداوسيما را يكي از الزامات فرهنگي امروز جامعه دانست و گفت : امروز يكى از نقشه ها و شگردهاى مهم دشمن، تزريق و القاء احساس عقب‌ماندگى و ناتوانى است  و براي مقابله با اين حربه دشمن افزایش امید و ایجاد اعتماد بايد محور فعاليتها و برنامه هاي صدا و سيما قرار گيرد
استاندار مازندران اظهار داشت : رويكرد مديريت ارشد استان  توسعه همه جانبه  با مشارك بخش خصوصي براي  برون رفت از مشكلات و رونق اقتصادي است كه انتظار داريم صدا و سيما در اين زمينه كمك كند.
استاندار مازندران افزود : از انتقاد استقبال مي كنيم اما انتقادي كه عالمانه و آگاهانه به قصد سازندگي و بالندگي جامعه و پيشرفت استان باشد.
مقام عالي دولت در استان تصريح نمود :  جوانگرايي بايد در صدا و سيماي مازندران بروز و ظهور كند و از جوانان فرهيخته و شايسته در اين برنامه ها بيشتر استفاده شود و بستر مناسب براي حضور جوانان هنرمند و خوش ذوق استان در برنامه هاي صدا و سيما بيشتر فراهم گردد.
ربيع فلاح افزود : راه اندازي شبكه استاني براي پويايي و تحرك در استان و تقويت فرهنگ بومي و محلي بوده است كه در اين بخش هم مي بايست تحرك جدي را شاهد باشيم و به مسائل استان توجه بيشتري شود.
استاندار مازندران تاكيد كرد : صدا و سيما بايد مستقل و فراجناحي عمل كند زيرا متعلق به همه آحاد جامعه و مردم عزيز است و جناح گرايي و سياسي كاري مهمترين آفت براي اين رسانه ملي است كه در اين زمينه نيز بايد رسانه ملي اعتماد مردم را جلب كند و در جايگاه واقعي خود اثربخش باشد.
گفتني ست در پايان اين مراسم از زحمات بهرام حميدي  تجليل و صادق مقدسي به عنوان مديركل جديد صدا و سيماي مركز مازندران معرفي شد.
در اين مراسم لوح تقدير و هديه استاندار مازندران به بهرام حميدي اهداء شد.