مراجع قضایی در حال پیگیری پرونده ویلموتس

احمد دنیامالی، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص پرونده ویلموتس و سایر مسائل مهم ورزش ایران توضیحاتی را بیان کرد. احمد دنیامالی، نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های خاصی برای همگانی کردن ورزش دارد. فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌های مختلفی دارد تا […]

احمد دنیامالی، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص پرونده ویلموتس و سایر مسائل مهم ورزش ایران توضیحاتی را بیان کرد.

احمد دنیامالی، نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های خاصی برای همگانی کردن ورزش دارد. فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌های مختلفی دارد تا رشته‌های مختلف ورزشی را جذب کند. من به عنوان شخصی که در ورزش و مجلس حضور دارم، به این مراسم دعوت شدم.

او افزود: با توجه به فقر حرکتی که در سطح جامعه وجود دارد و آمارهایی که سازمان بهداشت جهانی در این زمینه ارائه می‌کند، لازم است توجه ویژه‌ای به ورزش همگانی صورت گیرد. امیدوارم در نهایت نشاط اجتماعی در جامعه افزایش پیدا کند.

دنیامالی در خصوص شکست‌های متوالی ورزش ایران در دادگاه عالی ورزش، عنوان کرد: ما جلسات مختلفی در فراکسیون ورزش داشته ایم. به نظرم ما چاره‌ای نداریم جز این که قراردادهای تدوین شده‌ای در اختیار باشگاه‌ها یا مجموعه‌هایی که قصد خرید بازیکن یا مربی خارجی دارند، قرار دهیم. اطلاعات ما در عرصه بین المللی ورزش کافی نیست یا این که ناقص است. وزارت ورزش و فدراسیون‌هایی که بیشترین بازیکن یا مربی خارجی را جذب می‌کنند، باید قراردادهایی تدوین کنند و به صورت دستورالعمل در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند.

نماینده مجلس در خصوص پرونده ویلموتس و دستیارانش نیز، گفت: در این زمینه ما با روسای قبلی و فعلی فدراسیون فوتبال جلساتی داشتیم و آن‌ها موضوعاتی را مطرح کردند. در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و از طریق مرجع قضایی و کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری است.

او ادامه داد: شکایت دستیاران ویلموتس نیز بحث جدیدی است که به میان آمده و امیدوارم با مستنداتی که فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهد، ما در این پرونده برنده شویم.