مذاکرات برای حفظ مهاجم تیم ملی ایران

طبق اعلام یک رسانه اوکراینی، باشگاه زوریا لوهانسک در حال مذاکره با باشگاه فنرباغچه و تلاش برای حفظ اللهیار صیادمنش است. با اتمام قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تیم زوریا لوهانسک اوکراین، این بازیکن آماده بازگشت به باشگاه فنرباغچه ترکیه می‌شود. صیادمنش یک فصل و نیم به صورت قرضی در […]

طبق اعلام یک رسانه اوکراینی، باشگاه زوریا لوهانسک در حال مذاکره با باشگاه فنرباغچه و تلاش برای حفظ اللهیار صیادمنش است.
با اتمام قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تیم زوریا لوهانسک اوکراین، این بازیکن آماده بازگشت به باشگاه فنرباغچه ترکیه می‌شود. صیادمنش یک فصل و نیم به صورت قرضی در تیم زوریا حضور داشت و عملکرد قابل قبولی از خود در این تیم بر جای گذاشت. با این حال مسئولان تیم زوریا اعلام کردند مبلغ لازم (۳.۵ میلیون یورو) برای فعال کردن بند خرید دائمی صیادمنش را ندارند.

این موضوع باعث شد تا حتی صیادمنش بعد از انجام بازی با دیناموکیف اعلام کند که ۹۹ درصد این آخرین حضورش در تیم زوریا بوده است.

باشگاه فنرباغچه هنوز به صورت قطعی و رسمی تکلیف این مهاجم ایرانی را مشخص نکرده است و صیادمنش هم برای گذراندن تعطیلات ژانویه در کشور دیگری حضور داشت.

در این میان اما سایت footboom اوکراین اعلام کرد زوریا همچنان در تلاش است تا این مهاجم ۲۰ ساله را حفظ کند و مذاکراتی با باشگاه فنرباغچه انجام داده است.

این رسانه نوشت: «اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی یک سال و نیم گذشته را به صورت قرضی در زوریا سپری کرد. این بازیکن ۲۰ ساله ایرانی در این مدت پیشرفت چشمگیری داشته و به یکی از درخشان‌ترین لژیونرهای لیگ اوکراین تبدیل شد. صیادمنش در نیم فصل نخست فصل ۲۰۲۱/۲۲ در ۲۴ بازی شرکت کرد که ۹ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد. او دومین بازیکن شاخص در تیم ویکتور اسکریپنیک از لحاظ “گل و پاس گل” است.

قابل ذکر است که در زمان امضای قرارداد قرضی بین فنرباغچه و زوریا، سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را ۳۰۰ هزار یورو تخمین زده بود و پس از یک سال و نیم قیمت او ۱۰ برابر – تا ۳ میلیون یورو – افزایش یافت.

این ایرانی قبل از رفتن به تعطیلات در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دوران حضورش در اوکراین رو به پایان است. با این حال، هنوز احتمال کمی وجود دارد که باشگاه لوهانسک این مهاجم با استعداد را خریداری کند. زوریا همچنان این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، گزینه خرید دائمی قرارداد این بازیکن از فنرباغچه را فعال کند. مذاکرات در حال انجام است.»