مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران خبرداد : قائم شهر میزبان نمایشگاه مد و لباس “پارسی پوش”

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: نمایشگاه مد، لباس پوشش اسلامی با عنوان پارسی پوش از ۴تا ۹تیرماه در نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار می شود. به گزارش حرف ساری، سمیه قاسمی طوسی در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه مد، لباس پوشش اسلامی با عنوان پارسی پوش از ۴تا ۹تیرماه در نمایشگاه بین […]

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: نمایشگاه مد، لباس پوشش اسلامی با عنوان پارسی پوش از ۴تا ۹تیرماه در نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش حرف ساری، سمیه قاسمی طوسی در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه مد، لباس پوشش اسلامی با عنوان پارسی پوش از ۴تا ۹تیرماه در نمایشگاه بین المللی قائمشهر خبرداد و گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه پاسخ گفتن به دغدغه افرادی است که از متدینین جامعه به شمار می روند و دغدغه دارند در این حوزه فعالیت هایی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از عفاف و حجاب به تربیت خانوادگی باز می گردد که آموزش آموزه های دینی میان خانواده ها را محرز می کند، تصریح کرد: در نمایشگاه های عفاف و حجاب تلاش می شود تا به نیازهای آن قشری از بانوان پاسخ داده شود که در عین آراستگی و زیبایی به عنوان پوشیدگی لباس های خود نیز هستند. باور داریم که باید بسترها و زمینه های تهیه لباس مناسب و با عفاف فراهم باشد. باید بپرسیم آیا به اندازه کافی فضا و تولیدات برای بانوان در راستای پوشیده بودن لباس هایشان مهیا هست یا خیر. آیا این لباس ها با قیمت مناسب عرضه می شود یا نه.

طوسی با بیان اینکه، نمایشگاه مد و لباس و پوشش اسلامی امسال در فضایی بزرگتر و وسیع تر برگزار می شود و تعداد زیادی از غرفه ها در اختیار برندهای معتبر و مطرح قرار گرفته است، عنوان کرد: این برندها با مجموعه ای کامل در این نمایشگاه حضور دارند، از ارائه پارچه تا طراحی، دوخت و تعویض چادر را در این غرفه ها انجام خواهند داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه طرح تعویض چادرهای قدیمی با چادر جدید با دریافت اندکی تفاوت بها در این نمایشگاه صورت می گیرد، تصریح کرد: نوابغ قرآنی زیر 12 سال نیز در این نمایشگاه حضور دارند که از جاذبه های نمایشگاه خواهد بود. غرفه های مخصوص کودکان نیز به این نمایشگاه افزوده شده است.

وی از ارائه مدرک فنی و حرفه ای طراحی و دوخت لباس د راین نمایشگاه برای شرکت کنندگان خبر داد و گفت: به ازای ساعات حضور شرکت کنندگان در این کلاس ها، مدرک مربوطه به این افراد ارائه می شود. همچنین دوخت لباس اسلامی و دوخت لباس مجلسی و چادر با قیمت های هر لباس 80تا 30هزار تومان در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

طوسی مجموع غرفه های این نمایشگاه را 40غرفه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از ساعت 17 تا 21 در محل نمایشگاه های بین المللی قائم شهر با برنامه های تفریحی مانند جنگ شادی و آتلیه عکاسی برای بهتر دیده شدن بانوان با حجاب در نظر گرفته شده است.