باحضور سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران صورت گرفت؛

محمد ملاعلی پور مدیرکل اداره استاندارد مازندران شد

حرف آنلاین: باحضور سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران در مازندران محمد ملاعلی پور به عنوان مدیرکل استاندارد مازندران معرفی و از تلاش‌های رحیمی مدیرکل سابق استاندارد تقدیر شد

محمود هاشمی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید استاندارد مازندران با بیان اینکه ما وکیل مردم بوده و از طریق مراکز همکار و وابسته در پی حد اعلی کیفیت کالاها هستیم، اظهار کرد: استانداردهای موجود در عالم اخلاق پایه است، مواردی که سبب اعتباربخشی برای صادرات و تولید می‌شود مبتنی بر استاندارد است.

وی شرط لازم داشتن استاندارد را توجه ک و اجرای قوانین مقررات ملی دانست و گفت: در کنار آن شایستگی‌های اخلاقی و رفتاری نیز باید مدنظر قرار گیرد.

هاشمی افزود: ما با رفتارها و عملکرد خود می‌توانیم تضمین‌کننده سلامت و اطمینان باشیم، در گذشته استاندارد اطمینان‌آور و اعتباربخش بود، امروز هم برای اطمینان‌بخشی باید اعتبار و جایگاه لگو استاندارد افزایش پیدا کند.

سرپرست مرکز ملی تأیید صلاحیت استاندارد ایران عنوان کرد: چنانچه کالاهای صادراتی دارای نشان استاندارد باشد، سفیر اعتمادبخشی در بازارها است و چنانچه این علامت تشریفاتی باشد، رفتار مصرف‌کنندگان نسبت به کالاهای ما تغییر خواهد کرد.

این مسئول از تلاش مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران برای پاسخگویی به نیازها و سلایق خبر داد و تصریح کرد: در فضای عملیاتی باید رویکردمان تحولی باشد.

جلب رضایت مردم هدف نهایی است

همچنین مدیرکل جدید استاندارد مازندران گفت: انجام صحیح وظایف خطیر سازمان استاندارد باعث جلب رضایت و آرامش مردم است و فعالیت در این سازمان نیازمند همت ویژه است.

ملاعلی پور یادآور شد: توجه به اسناد بالادستی، سند تحول دولت مردمی، سند آمایش استان مازندران، بیانیه گام دوم انقلاب و همه سوابقی که به توسعه استان کمک کند، ضرورت دارد.