مدعیان فوتسال در کورس قهرمانی

هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با پروزی سه تیم بالای جدول رده‌بندی به اتمام رسید. هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه دیدار حساس پیگیری شد که در پایان تیم های سن ایچ، مس سونگون و گیتی پسند موفق شدند با پیروزی برابر رقیبان در کورس قهرمانی باقی بمانند.  در […]


هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با پروزی سه تیم بالای جدول رده‌بندی به اتمام رسید.

هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه دیدار حساس پیگیری شد که در پایان تیم های سن ایچ، مس سونگون و گیتی پسند موفق شدند با پیروزی برابر رقیبان در کورس قهرمانی باقی بمانند. 

در حساس ترین دیدار امشب تیم های کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم گیتی پسند موفق شد میزبان خود را با نتیجه چهار بر سه شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی ۱۴ امتیازی شده و در رده سوم جدول قرار گرفت.

گل های گیتی پسند را علی اصغر حسن زاده(۲ گل)، علیرضا وفایی و فرهاد توکلی و گل های کراپ را نیز مسلم رستمی ها، محسن منتظمی و مهدی جاوید به ثمر رساندند. 

تیم های سن ایچ ساوه و مقاومت البرز نیز امشب روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم سن ایچ موفق شد میهمان خود را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. سن ایچ با این برد ۱۶ امتیازی شده و در صدر جدول قرار گرفت.

گل های سن ایچ را طاها نعمتیان، مهرداد کریمی، مهدی عامری و رضا سپندار به ثمر رساندند. شهاب طالبی نیز گل های مقاومت را به ثمر رساند. 

در دیگر دیدار این گروه فرش آرا مشهد و مس سونگون روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این دیدار جذاب تیم مس در لحظات پایانی بازی موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف مشهدی خود را شکست دهد. 

علیرضا عسگری، مصطفی نعمتوند و فرهاد فخیم گلهای مس و حامد عبداللهی و محسن محمدزاده نیز گل های فرش آرا را در این دیدار به ثمر رساندند. مس با این پیروزی ۱۵ امتیازی و در رده دوم جدول قرار گرفت.