مدرسه خیرساز روستای پیچا کلا در بابل افتتاح شد

حرف آنلاین: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به افتتاح ۶ طرح تولیدی، آموزشی و زیرساختی بیان کرد: مردمی سازی اقدامات دولت رویکرد دولت سیزدهم است.

قاسم عزیززاده گرجی در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز در روستای پیچا کلا در  لاله آباد بابل افزود: تجربه تاریخی کشور ما نشان می دهد که در هر بخشی که از ظرفیت های مردمی استفاده شد عملکرد درخشانی بدست آمده است که ما نباید از این مهم غافل شویم.

وی گفت: یکی از سیاست های فرمانداری بابل در شهرستان آن است که فرصت حضور مردم را در انجام اقدامات خیرخواهانه از جمله مدرسه سازی فراهم کند که این سیاست با دقت نظر کامل اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: با برگزاری جلسات مختلف آموزش و پرورش بابل هم به این نتیجه رسیده است که حفظ و نگهداری مدرسه خیرساز باید از ظرفیت خیرین استفاده شود و این تجربه در جهان عملکرد مثبتی از خود به یادگار گذاشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل ضمن قدرشناسی از تلاش خیرین در مدرسه سازی و نگهداری مدارس بیان کرد: سیر تکاملی نگاه خیرخواهانه خیرین در حوزه مدرسه سازی هر ساله افزایش می یابد و جوانان خیر جدیدی به این حلقه اضافه شدند که خبر مسرت بخشی برای شهرستان می باشد.

وی بیان داشت: اجرای طرح هادی روستایی درزیکلای کریم کلا به طول ۷۰۰ متر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اجرای طرح هادی درزیکلا آقاشفیع به طول ۶۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از جمله طرح های زیرساختی افتتاح شده در این روز بوده است.

عزیززاده گرجی افزود: دولت سیزدهم از فعالیت‌های مردم محور حمایت جدی می‌کند.

وی بیان داشت؛ افتتاح واحد تولیدی بسته بندی حبوبات و برنج در ۷۰۰ متر مربع با اعتبار چهار میلیارد تومان در روستای تلیکران و افتتاح دبیرستان ۹ کلاسه در یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای پیچا کلا و نیز بهره برداری از دبستان شش کلاسه با ۹۵۰ متر مربع در دو طبقه با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در روستای اسب شورپی از دیگر طرح هایی بوده که در این روز به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ در این روز عملیات اجرایی ۲ طرح کشاورزی و احداث سردهنه ارچی رود و میله رود زرگر با اعتبار سه میلیارد تومان در بابل آغاز شده است.