محدودیت‌ ۴ روزه جاده‌ای در مازندران

حرف آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا شنبه ۲۷ فروردین در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود. مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین تا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود و بر اساس آن تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز تا ۶ […]

حرف آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا شنبه ۲۷ فروردین در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین تا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود و بر اساس آن تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز تا ۶ صبح شنبه از محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس و تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز نیز کماکان ممنوع خواهد بود.

بر اساس این گزارش تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد اجرای این محدودیت‌های منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها است و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان