مجیدی: مسئولیت شکست با من است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تمرکزمان را روی دیدار با پرسپولیس خواهیم گذاشت، گفت: مسئولیت شکست برابر ذوب آهن با من است و به خاطر آن از هواداران عذرخواهی می کنم. فرهاد مجیدی در پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: با اینکه تیم ما خسته بود، اما بازی خوبی مقابل ذوب […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تمرکزمان را روی دیدار با پرسپولیس خواهیم گذاشت، گفت: مسئولیت شکست برابر ذوب آهن با من است و به خاطر آن از هواداران عذرخواهی می کنم.

فرهاد مجیدی در پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: با اینکه تیم ما خسته بود، اما بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم. امروز روز بد فوتبال برای ما بود و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی افزود: در نیمه اول تنها موقعیت تیم ذوب آهن تبدیل به گل شد و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که نتوانستیم استفاده کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید و به ذوب آهنی‌ها تبریک می‌گویم. تمام مشکلاتی که برای این بازی داشتیم مثل محرومیت شجاعیان و مصدومیت چند بازیکن، باعث شد با ترکیب متفاوت تری به میدان رفته و روی روند بازی تاثیر داشت. اما در عین حال با همه این موارد باز هم بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی استقلال گفت: با توجه به اینکه هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول طوری است که با چند نتیجه می‌تواند شرایط تغییر کند، به قهرمانی امیدوار هستیم.

مجیدی در خصوص دربی بیان داشت: بازی با پرسپولیس همیشه برای هر دو تیم حساس است و امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران هر دو تیم از بازی لذت ببرند.

وی بیان داشت: به عنوان سرمربی استقلال قبل از این بازی به دربی فکر نمی‌کردم و تنها به پیروزی در این بازی فکر می‌کردم. اما مصدومیت چند بازیکن ما باعث شد با ترکیب متفاوت‌تری به میدان برویم. اما در مجموع خوب بودیم و تنها از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

سرمربی آبی پوشان گفت: فعلاً یک بازی حساس مقابل پرسپولیس داریم و تمرکزمان روی بازی بعدی است، از هواداران استقلال بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم