تاکید نمایندگان مردم مازندران در مجلس بر حمایت از بخش خصوصی

نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان مازندران تاکید کردند.

نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان مازندران تاکید کردند.

به گزارش حرف، رضا حاجی پور رئیس مجمع نمایندگان مازندران در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مازندران که با حضور اعضای هیات رئیسه اتاق ایران صورت گرفت، با اشاره به اینکه مازندران ظرفیت های بسیار بالایی دارد و این ظرفیت ها باید به فعلیت برسد، گفت: باید فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن کنیم و مسیر کار اجرایی آنان را تسهیل کنیم.

وی با انتقاد از اینکه امور مربوط به سرمایه گذاری با چالش مواجه است و نباید دست اندازی برای سرمایه گذاران تدارک ببینیم، گفت: برای رفع مشکلات مازندران نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی وجود دارد.

نیاز به گفت وگوی بیشتری داریم

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در شورای گفت وگو در راستای کاهش تقابل دولت و مردم تلاش می کنیم، گفت: همه مشکلاتی که بخش خصوصی دارد با  سیاست شورای گفت وگو، گام های موفقی برای رفع آنها برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی محل هماهنگی و همدلی است و در مازندران علیرغم همه تلاش ها همچنان نیازمند گفت وگوهای بیشتری هستیم، تصریح کرد: گفت وگو و مدارا بین دولت و بخش خصوصی و مازندران نیاز به توجه بیشتری وجود دارد و تفاوت زیادی بین نیازهای این بخش و حکمرانی دولتی وجود دارد که موجب فرار سرمایه گذاران می شود.

فیاضی بر حمایت دستگاه های حاکمیتی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این استان تاکید کرد.

ضرورت چابک سازی مدیریتی در مازندران

عالیه زمانی کیاسری نماینده مردم ساری و میاندرود نیز در این جلسه در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد معیشت محور باید حرکت کنیم، عنوان کرد: باید اقدامات ما در راستای توسعه فردی و اجتماعی و جلب مشارکت مردمی و حمایت از شهروندان برای برخورداری از سطح زندگی مناسب باشد.

وی با بیان اینکه مازندران سرشار از منابع و ظرفیت ها است و در حوزه مدیریتی باید این پتانسیل ها دیده شود، گفت: در مازندران هم نیاز است مدیران هم تعاملات بین سازمانی خود را افزایش دهند و چابک سازی مدیریتی و فعالیت میدانی و عملیاتی خود را با نگاه ویژه به حمایت از سرمایه گذاران به کار گیرند.