استاندار مازندران: فضای انتخاباتی مازندران کاملا رقابتی است

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران درباره آخرین وضعیت آمادگی مازندران برای انتخابات اسفندماه گفت: در این استان براساس زمان‌بندی انتخاباتی که از سوی وزارت کشور اعلام شد، همه فعالیت‌ها را انجام دادیم. وضعیت بررسی صلاحیت‌ها هم در هیأت‌های اجرایی و هم در هیأت‌های نظارت، به علت افزایش ثبت نام نامزدها در این دوره و استقبال از ثبت نام، همه سلایق در این دوره از انتخابات حضور دارند و با تعدد نامزدها در همه حوزه‌های انتخابیه مواجه هستیم.

الناز پاک نیا: سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران درباره آخرین وضعیت آمادگی مازندران برای انتخابات اسفندماه گفت: در این استان براساس زمان‌بندی انتخاباتی که از سوی وزارت کشور اعلام شد، همه فعالیت‌ها را انجام دادیم. وضعیت بررسی صلاحیت‌ها هم در هیأت‌های اجرایی و هم در هیأت‌های نظارت، به علت افزایش ثبت نام نامزدها در این دوره و استقبال از ثبت نام، همه سلایق در این دوره از انتخابات حضور دارند و با تعدد نامزدها در همه حوزه‌های انتخابیه مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: بعد از تأیید صلاحیت‌ها توسط هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان، اکنون شرایط مطلوبی برای برگزاری انتخابات فراهم است و نامزدها فعالیت‌های خود را در محافل، گروه‌ها و جریانات سیاسی شروع کرده‌اند و در زمان حاضر اقدامات تبیینی در مباحث کلی انتخابات انجام می‌شود تا زمان تبلیغات انتخاباتی فرا برسد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: استان مازندران از شادابی خوبی برخوردار است و براساس نظرسنجی‌های انجام شده، در استان ما وضعیت بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همه ظرفیت‌های استان برای اجرای انتخابات براساس معیارهای امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به کار گرفته می‌شود و با آغاز فعالیت گروه‌های مختلف به نظر می‌رسد با همین روندی که پیش می‌رویم انتخابات پرشوری را در استان مازندران شاهد باشیم.

استاندار مازندران تأکید کرد: در استان از همه گروه‌ها، به‌ویژه اصلاح‌طلب‌ها در همه حوزه‌های انتخابیه حضور دارند. بحث‌های سیاسی، حزبی و جریانی بیشتر در کلانشهرها مطرح است؛ در شهرستان‌ها، برای مردم بیشتر جذابیت‌ها و مزیت‌های دیگری مهم است. البته در کل استان گروه‌های مختلفی لیست می‌دهند و اعلام حضور می‌کنند و اعضای مرکزی ورود پیدا می‌کنند. در همه احزاب و گروه‌های استان شور و نشاط خوبی وجود دارد.