مازندران، استان پرتردد و شلوغ کشور

حرف آنلاین: رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره مازندران،کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مازندران پس از استان‌های البرز و تهران، سومین استان پرتردد کشور بوده است. محسن هاشمی افزود: در روز‌های تعطیل بعضا بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در کشور در مازندران انجام می‌پذیرد. او گفت: به طور میانگین در هر ساعت […]

حرف آنلاین: رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره مازندران،کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مازندران پس از استان‌های البرز و تهران، سومین استان پرتردد کشور بوده است.

محسن هاشمی افزود: در روز‌های تعطیل بعضا بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در کشور در مازندران انجام می‌پذیرد.

او گفت: به طور میانگین در هر ساعت بیش از یک میلیون و هفتصد هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در محور‌های مازندران ثبت شده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌هایمازندران ادامه داد: اوج ترافیک در محور‌های استان بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

هاشمی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های تردد شماری منصوب در محور‌های مواصلاتی مازندران، محور ساری _قائمشهر پرترددترین محور استان در این ۱۰ ماه بوده است.

او ادامه داد:بیش از یک میلیون و صد هزار تماس از ابتدای سال تاکنون با سامانه ۱۴۱ گرفته شده که از این میزان نزدیک به ۱۲۰ هزار تماس توسط اپراتور‌ها به طور مستقیم پاسخ داده شده است.

هاشمی گفت:هموطنان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز آخرین اطلاعات مربوط به شرایط جوی و ترافیکی و همچنین محدودیت‌ها و انسداد‌های احتمالی در محور‌های استان را از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ دریافت کرده و برای سفر خود برنامه ریزی کنند./صداوسیما