لیست نهایی شورای ایتلاف مازندران اعلام شد

رییس شورای ایتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی مازندران از نهایی شدن لیست این شورا برای انتخابات مجلس خبرداد.

رییس شورای ایتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی مازندران از نهایی شدن لیست این شورا برای انتخابات مجلس خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، حجت‌الاسلام یعقوبی در جمع خبرنگاران اعضای این دوره از شوراي ائتلاف استان را بسیار متخصص و خوب عنوان کرد و گفت: برخی از آنها به تازگی به این جبهه ورود پیدا کردند.
وی با بیان اینکه برخی چهره‌های این لیست اعضا تازه و ناشناخته هستند، افزود: بعد از انتخابات با هر یک از این اعضا نشست خواهیم داشت تا از توانمندی‌های آنها استفاده می‌بریم.
رییس شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با تاکید براینکه برنامه آتی شوراي ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی حتما برنامه‌ریزی و مطرح آنها در دوره بعدی انتخابات است، اظهار داشت: این دوره برای کسانی که ورود می‌یابند با شناسایی و این برنامه‌ریزی در دوره بعدی رقیب ایجاد کنیم.
یعقوبی مطرح کرد: ان کاندیدایی هم ورود یافت و هر آنچه فعالیتی خارج از حوزه جبهه طی دوران حضورش در مجلس غیر از خدمت به مردم انجام دهد از حمایت برخوردار نمی‌شود.
رئیس شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اسامی منتخبان این شورای را در 9 حوزه انتخابیه استان بیان کرد: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود منصورعلی زارعی و عبدالرضا بابایی و در بهشهر به غلامرضا شریعتی اندراتی بیشترین کسب رای رسیدیم.
وی با بیان اينکه در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد سید شمس‌الدین حسینی و در نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز رضا علیخانی گزینه نهایی شورای ائتلاف انتخاب شدند، گفت: در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی، در آمل بهروز عیسی‌زاده، و در بابلسر و فریدونکنار علی‌اصغر باقرزاده کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف مازندران هستند.
یعقوبی خاطرنشان کرد: حسن حسن‌نتاج و مهدی سعادتی برای حوزه انتخابیه بابل، و برای حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار نیز کیوان مرادیان و سید جواد حسینی منتخبان شورای ائتلاف هستند.