مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای مازندران تاکید کرد؛

لزوم کسب موفقیت در عملکرد رهگیری شغلی مهارت‌آموختگان

حرف آنلاین: مدیر کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای مازندران گفت: عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران در دو بخش مشاوره و رهگیری مهارت‌آموختگان در سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت که موفقیت در آن همواره مدنظر ماست.

سید حسین درویشی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: هدف از مشاوره کارآموزان ، انتخاب درست رشته آموزشی بر اساس قوای جسمانی ، تحلیل ذهنی بوده تا داوطلبین کسب مهارت با کمترین خطا رشته مورد علاقه خود را انتخاب و به یک توانایی شغلی مطلوب برسند.

وی افزود: در دولت الکترونیک این خدمت بصورت الکترونیکی انجام می پذیرد که بر اساس ارزیابی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال گذشته ، مراکز سوادکوه ، بهشهر و نکا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را اخذ کردند.

درویشی در خصوص رهگیری اشتغال مهارت آموختگان تاکید کرد: یکی دیگر از خدماتی که توسط مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران انجام می پذیرد رهگیری اشتغال مهارت آموختگان می باشد که هدف آن بررسی وضعیت اشتغال کارآموزان پس طی دوره آموزشی است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اعلام ارزیابی عملکرد این بخش در سال 1400 گفت: عملکرد رهگیری شغلی مهارت آموختگان مراکز دولتی استان در سال 1400 مورد ارزیابی قرار گرفت که مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نکا، قائمشهر و امیرکلا رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب کسب کردند.