لزوم رعایت نکات ایمنی خودرو در سفرهای نوروزی 

حرف آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران گفت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی و افزایش فراوانی سرقت خودرو در این ایام ، رعایت برخی از نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت خودرو الزامی است. سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه 68 درصد سرقت به وقوع پیوسته از ابتدای اسفند […]

حرف آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران گفت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی و افزایش فراوانی سرقت خودرو در این ایام ، رعایت برخی از نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت خودرو الزامی است.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه 68 درصد سرقت به وقوع پیوسته از ابتدای اسفند مربوط به سواری پراید بوده افزود: مالکان این مدل خودرو بایستی بیش از پیش نکات ایمنی و توصیه های پلیس را جدی بگیرند .
او در توصیه‌ای به رانندگان بیان کرد: تجهیز خودرو به قفل مرکزی، دزد گیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده یکی از مهم ترین راهکار های پیشگیری از سرقت خودرو است که باید مورد توجه قرار بگیرد ./صداوسیما

جعفری در ادامه تصریح کرد : مالکان خودرو با ید توجه داشته باشند که از پارک خودرو در مکان های تاریک ، کم تردد و خلوت خودداری و حتی الامکان در پارکینگ های عمومی پارک کنند.

وی همچنین، خاطرنشان کرد: رها نکردن خودرو بدون سر نشین حتی برای یک خرید کوتاه مدت یکی از نکات مورد توجه در پیشگیری از سرقت خودرو است و مالکان خودرو باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند که بهترین طعمه برای سرقت، خودرو این است که سوئیچ روی آن قرار داشته باشد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در خاتمه با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي ، افزود: در حوزه تعاملي پليس و مردم ، نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه ، محقق نخواهد شد.