لزوم جهانی شدن حماسه ۶ بهمن آمل با زبان هنر و رسانه

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع در جلسه جلسه شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان آمل با محوریت حماسه ششم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: اگر می خواهیم که حماسه ۶ بهمن جهانی شود باید تولید محتوامناسب در فضای مجازی و بازنشر مناسب انجام […]

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع در جلسه جلسه شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان آمل با محوریت حماسه ششم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: اگر می خواهیم که حماسه ۶ بهمن جهانی شود باید تولید محتوامناسب در فضای مجازی و بازنشر مناسب انجام گیرد که در آن به ذائقه نسل جوان و نوجوان نیز  توجه شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است تا تمامی رویدادهای فرهنگی و هزینه کردهای آن به تصویب شورا فرهنگ عمومی برسد که اگر این امر محقق شود، شورای فرهنگ عمومی به جایگاه حقیقی خود دست می‌یابد.

این مسئول همچنین از موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی با برگزاری کنگره بزرگ زنده یاد علامه حسن زاده آملی در مازندران خبر داد و اضافه کرد: قرار است تا طرح این کنگره برای تصویب به وزارت متبوع ارسال شود.

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان در خصوص برگزاری برنامه سالگرد حماسه ۶ بهمن آمل گفت: اگر می خواهیم که حماسه ۶ بهمن جهانی شود باید تولید محتوامناسب در فضای مجازی و بازنشر مناسب انجام گیرد که در آن به ذائقه نسل جوان و نوجوان نیز  توجه شود.

وی در پایان اذعان داشت: اگر بشود فیلم مستندی از این حماسه بزرگ تهیه شود و ارکستر ملی در این زمینه تولید اثر نماید موحب ماندگاری بیشتر این حماسه خواهد شد.