لاکچری ترین شهر شمال

همه مردم ایران دوست دارند لحظه های تفریح و تعطیلات خود را در لاکچری ترین شهر شمال بگذرانند . در این میان بسیاری هستند که تمایل دارند برای لذت بردن از این مواهب خدادادی و طبیعت سرسبز ویلایی را در این خطه خریداری کرده و در طول سال لحظاتی را در این استان زیبا در ویلای لاکچری خود بگذرانند و به همین سبب به دنبال لاکچری ترین شهر شمال می گردند .

بطور کلی شهرهای شمالی کشور به علت آب و هوای معتدل و خنک  و به همراه جنگل های سرسبز و زیبا  و مناظر طبیعی و بکر  در کنار دریای نیلگون خزر همیشه به عنوان مقاصد لاکچری مسافران و گردشگران به شمار می رود . به همین علت این خطه با ورود سرمایه گذاران و مسافران زیادی مواجه شده که در پی یافتن بهترین مکان برای اسکان و ساختن ویلا یا سرمایه گذاری در این منطقه می باشند . در این مطلب ما به معرفی لاکچری ترین شهر شمال می پردازیم که شما علاقمندان می توانید در ذیل مطالعه کنید .

بسیاری از مسافران مناطق و شهرهایی مانند رامسر ، متل قو ، نمک آبرود ، نوشهر و چالوس را به خوبی می شناسند و خاطراتی را در سفر به این شهر ها دارند . این شهر ها با موقعیت عالی و نزدیکی به جنگل و دریا و جاده های زیبا به یکی از توریستی ترین مناطق گردشگری ایران تبدیل شده اند  .

 افرادی که به قصد خرید و مسافرت از پایتخت به سمت شمال حرکت می‌کنند بعد از عبور از جاده چالوس و با گذراندن مسافتی در حدود 180 کیلومتر وارد این شهر شده و می توانند از زیبایی های این شهر و همچنین شهر نوشهر در جوار چالوس  استفاده کنند و با مناظر بکر و زیبای دریا و جنگل بهترین گزینه ها را برای خرید ویلا در اختیار دارند .  همچنین می توانید بعد از رسیدن به چالوس و چرخش به سمت غرب به نمک‌آبرود  و جاذبه های آن سفر کنید و بعد به شهرستان قدیمی متل‌قو با نام جدید سلمان شهر وارد شوید . در این مسیر می توانید از زیبایی و مناظر دیدنی به همراه بسیاری از مراکز خرید برندها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و با آب و هوای مطبوع و موقعیت زیبای دریا و جنگل استفاده کنید .

گرانترین شهر شمال

گرانترین و معروف‌ترین و سرشناس‌ترین شهرهای ویلایی در شمال کشور طبق نظرسنجی از هموطنان عزیز به ترتیب شامل متل قو، نمک‌آبرود، نوشهر و رامسر می‌باشد که از میان این شهرها نوشهر و چالوس و متل‌قو و نمک‌آبرود نسبت به رامسر از اولویت و طرفداران بیشتری برخوردار است و این امر به دلیل مسافت کم این شهرها به جاده چالوس کرج (کندوان) و مسافت کمتر تا تهران می‌باشد.

زیباترین شهر شمال ایران

لازم به ذکر است در این میان رامسر بعنوان نگین گردشگری مازندران شناخته می شود که در این شهر میتوانید انواع دیدنی های تفریحی و توریستی را بازدید کنید . در ضمن در میان 4 شهر برتر نام برده در شمال کشور، نوشهر و روستاهای توریستی با ویلاهای متعدد نسبت به متل‌قو و نمک‌آبرود، با عنوان موضوع چرا نوشهر بهترین منطقه ساحلی خرید ویلا در شمال؟ اشاره مختصری داشتیم و به دلایلی همچون، مراکز خرید متعدد و رفت و آمد زیاد و در مسیر جاده رشت و رامسر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل و شلوغ از آرامش بیشتر و هرج و مرج و شلوغی کمتری برخوردار بوده و برای استراحت و آرامش رتبه نخست ویلایی کشور را دارد، به همین علت بیشتر اشخاصی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند شهرستان نوشهر را در اولویت قرار می‌دهند. لازم است این نکته را بیفزاییم که شهرهای اشباع نشده همچون نور و چمستان که ظرفیتشان برای ساخت و ساز ویلا کماکان تکمیل نشده است و ظرف وجودی‌شان با مملو شدن فاصله‌ها دارد برای سرمایه‌گذاری مناسب‌ترند.

بالا شهر شمال کجاست

بابلسر نیز در میان دیگر گزینه های خرید ویلا می تواند به عنوان بالا شهر شمال یک گزینه جدی مطرح شود . بابلسر یکی از زیباترین و گردشگرپذیرترین شهرهای شمالی است که با موقعیت خاص جغرافیایی خود از همه جای ایران میزبان مسافران عزیز می باشد  و با دریای بی نظیر خود و طرح های ساحلی متعدد  از مسافران در ایام تابستان پذیرایی می کند . پس اگر قصد خرید ویلا در شمال و در شهر بابلسر را دارید، این شانس را خواهید داشت که هم از مناظر کوهستانی این شهر بهره‌مند شوید و هم از مناظر ساحلی و جذابش.

 موارد نام برده شده تنها تعدادی از شهرهای پرطرفدار و ایده‌آل استان مازندران برای خرید ویلا در شمال بودند و طبیعی است که بدانید شهرهای محبوب و مناسب این استان برای خرید ویلا در شمال تنها به همین‌ها خلاصه نمی‌شوند. اگر قصد شما از خرید ویلا در شمال جدی است و استان مازندران را به عنوان مقصد این سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم شهرهای دیگری را نیز در این استان از نظر بگذرانید. شهرهایی مانند: نور، آمل، بابل، شهسوار و …