قلیان سراها و سفره‌خانه‌ها منشا بسیاری از جرایم

حرف آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب آمل با بیان اینکه منشا برخی از جرایم در سفرخانه های سنتی و قلیان سراها آغاز می شود، بیان کرد: برای جلوگیری از برخی از اینگونه جرائم به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دستور داده شده تا ظرف مدت 10 روز نسبت به جمع آوری قلیان در اماکن […]

حرف آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب آمل با بیان اینکه منشا برخی از جرایم در سفرخانه های سنتی و قلیان سراها آغاز می شود، بیان کرد: برای جلوگیری از برخی از اینگونه جرائم به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دستور داده شده تا ظرف مدت 10 روز نسبت به جمع آوری قلیان در اماکن مذبور اقدام کنند.

علی طالبی  از برخورد و اخطار به تمامی سفره خانه های سنتی و قلیان سراهای شهرستان و حومه خبر داد و گفت: در راستای وضیعت ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی و بروز جرایم خشن برخورد قانونی و پلمپ قلیان سراها در دستور کار این دادستانی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب آمل با اشاره به رای شماره 118 مورخ 7/3/93 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم استعمال دخانیات در اماکن عمومی و قهوه خانه ها،عنوان داشت: سفرخانه ها و قلیان سراها جزو اماکن عمومی محسوب می شوند و لذا استعمال دخانیات و قلیان در این اماکن ممنوع است.

دادستان آمل با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،بیان کرد: با کلیه هنجار شکنان که متجاهل به فعل حرام و روزه خواری در ملاء عام باشند برخورد خواهد شد و همچنین اماکنی از قبیل فست فود ها، رستوران ها.. که بدون دستور قضایی و هماهنگی با نیروی انتظامی نسبت به بازگشایی محل کسب خویش در طول روز ایام ماه مبارک رمضان اقدام کنند به جد نسبت به پلمب اماکن آن ها اقدام خواهد شد./مهر