قربانیان محور سوادکوه مسافران ناکام پرواز ساری مشهد

حرف آنلاین: مسافران اتوبوس حادثه‌دیده در محور سوادکوه، مسافران پرواز ساری مشهد بودند که هواپیمای حامل آنها نتوانسته است در ساری موفق به فرود شود. صبح امروز یک دستگاه اتوبوس با تعداد حداقل 27 مسافر در محور سوادکوه دچار حادثه شد که در این حادثه تعداد 11 نفر از مسافران در دم جان باختند و […]

حرف آنلاین:

مسافران اتوبوس حادثه‌دیده در محور سوادکوه، مسافران پرواز ساری مشهد بودند که هواپیمای حامل آنها نتوانسته است در ساری موفق به فرود شود.

صبح امروز یک دستگاه اتوبوس با تعداد حداقل 27 مسافر در محور سوادکوه دچار حادثه شد که در این حادثه تعداد 11 نفر از مسافران در دم جان باختند و مابقی مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

اگرچه به نظر می‌رسد تعداد کشته‌شدگان این حادثه در حال افزایش است، اما اطلاعات و اخبار تکمیلی این حادثه نشان می‌دهد این مسافران، مسافران پرواز ساری به مشهد بودند که در محور سوادکوه قربانی شدند.

 

مسافران پرواز ساری مشهد، قربانیان محور سوادکوه

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه با اشاره به اینکه حادثه‌دیدگان واژگونی اتوبوس صبح امروز در محور سوادکوه مسافران پرواز ساری مشهد بودند که هواپیمای حامل آنها نتوانسته است در فرودگاه ساری بنشیند، اظهار کرد: این هواپیما در فرودگاه تهران به زمین نشسته و مسافران آن که قرار بود با یک پرواز دیگر به ساری منتقل شوند برایشان اتوبوس گرفته و به ساری منتقل می‌کنند.

جهانگیز آذری یادآور شد: علت واژگونی خودرو نیز نقص فنی ترمز خودرو بوده است که راننده به طول 6 تا هفت کیلومتر توانایی اداره کردن اتوبوس را نداشته است و با برخورد به گاردریل وسط جاده به کوه برخورد کرده و واژگون می‌شود.

وی افزود: این اتوبوس فرسوده نبود اما نقص فنی داشت و اظهارات راننده و کمک راننده اتوبوس که زنده هستند نشا ن می‌دهد که چراغ ترمز اتوبوس روشن شده ، بوق می‌زند اما راننده اقدام به متوقف کردن خودرو نمی‌کند.

 

حادثه‌دیدگان مسافر پرواز ساری مشهد بودند

 

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان مازندران با تایید این خبر که مسافران حادثه دیده محور سوادکوه مسافران پرواز ساری مشهد بودند، عنوان کرد: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان از مشهد به سمت ساری در حال حرکت بود که هواپیما به دلیل بدی آب و هوا نتوانست در ساری موفق به توقف شود.

رضا احمدی افزود: این پرواز با تشخیص خلبان در فرودگاه ثانویه که فرودگاه مهرآباد بود نشست و مسافران به سلامت پیاده شدند.

 

مسافران به سلامت در تهران به زمین نشستند

 

وی گفت: این به معنای این است که مسافران پرواز سالم بودند و با توجه به اینکه سلامت مسافران پس از پیاده شدن بر عهده شرکت هواپیمایی است مابقی مسئولیت بر عهده شرکت هواپیمایی ماهان بود.

احمدی تصریح کرد: ظاهرا شرکت هواپیمایی اتوبوسی برای این گروه مسافران تهیه و آنها را راهی استان مازندران می‌‌کند.

وی گفت: از تعداد مسافران پرواز اطلاع دقیقی در دست نیست.

 

1. وحید شیبانی

2. غلام‌رضا ولی‌پور

3. فاطمه ذاکریان

4. اسماعیل امینی

5. محسن زرندی

6. سیده زهرا محمد‌پور

7. طاهره مهدیان

8. افشین پور‌آقاجان

9. سید محمد سبحان سلیمانی

10. سید محمدصدرا سلیمانی

11. هادی نظری

12. محمد بابایی

13. راضیه اکبرزاد نجار

14. ناصر یوسفی

15. حسین شهرکی

16. بی‌بی کوچکی

17. سید قاسم سلیمانی

18. عباس‌علی نوذری

19. عطیه محمدی

20. ابراهیم یوسفی