قتل یا خود کشی؟

سرویس حوادث حرف: پیدا شدن جسد مرد میوه فروش در خانه اش پلیس جنایی را در جریان یک پرونده پیچیده قرار داد. راز این جنایت  هنگامی فاش شد بستگان قربانی حادثه بعد از تماس های مکرر وقتی متوجه شدند کسی به تلفن های آنان جواب نمی دهد نگران شده و پلیس را در جریان قرار […]

سرویس حوادث حرف: پیدا شدن جسد مرد میوه فروش در خانه اش پلیس جنایی را در جریان یک پرونده پیچیده قرار داد.

راز این جنایت  هنگامی فاش شد بستگان قربانی حادثه بعد از تماس های مکرر وقتی متوجه شدند کسی به تلفن های آنان جواب نمی دهد نگران شده و پلیس را در جریان قرار دادند.ماموران نیروی انتظامی هنگامیکه خود را به محل حادثه رساندند با ورود به داخل خانه با جسد خون آلود مرد میوه فروش در حالی روبرو شدند که کف پذیرایی روی زمین افتاده بود.در برسی های نخستین پلیس مشخص شده که با اصابت جسم برنده ای به ناحیه گردنش ، مرد میوه فروش از پای در آمده است.

این در حالی است که نشانه ای از شکستگی و ورود با زور به داخل خانه این مرد دیده نیم شود.بر اساس اظهارات اولیه پلیس  قربانی حادثه 50 ساله بوده  و به دلیل برش عمیق با شی برنده در گردنش از پای در امده است.بنا بر اعلام مقامات پلیس شواهد و قرائن موجود در محل حادثه حکایت از آن دارد که قربانی حادثه شب قبل یعنی بیش از 12 ساعت قبل از پیدا شدن جسد از پای در آمده است.در همین راستا به دستور قاضی کشیک جنایی  پیکر قربانی حادثه برای انجام مطالعات تخصصی و تعیین علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی با تأیید خبر کشف این جسد خاطرنشان کرد: هرچند که شواهد موجود و وضعیت جسد نشان از وقوع قتل می‌دهد اما برای اظهار نظر نهایی باید در انتظار نظر پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر باشیم.

وی با تأیید بریده شدن رگ گردن جسد کشف شده، اضافه کرد: اینکه این واقعه، یک جنایت و قتل عمد و یا موضوع دیگری بوده است، بعد از اعلام نظر پزشکان قانونی مشخص خواهد شد.