فروشنده اینترنتی لباس در دام پلیس فتا

حرف آنلاین:رییس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی مراجعه چندین نفر مبنى بر کلاهبردارى از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام با آگهی جعلی فروش لباس موضوع به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. سرهنگ سامع خورشاد ادامه داد: ماموران پلیس فتا پس از اقدامات تخصصی این پروند‌ها را شناسایی و با هماهنگی […]

حرف آنلاین:رییس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی مراجعه چندین نفر مبنى بر کلاهبردارى از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام با آگهی جعلی فروش لباس موضوع به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سامع خورشاد ادامه داد: ماموران پلیس فتا پس از اقدامات تخصصی این پروند‌ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متهم را دریکی شهر‌های استان مازندران دستگیر کردند.

او گفت: متهم پس از دستگیری به برداشت غیرمجاز از حساب ۴۲ شهروندان مازندرانی در پوشش شبکه‎‌های اجتماعی اینستاگرام بنام یک گالری معروف اعتراف کرده است.

سرهنگ خورشاد ادامه داد: مبالغ کلاهبرداری شده از هموطنان تا این لحظه ۹۰۰ میلیون تومان بر آورد شده است.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است./صداوسیما