فرماندار ساری ؛ به‌دنبال خصومت سیاسی نیستیم

حرف آنلاین: فرماندار مرکز مازندران گفت: ما در ساری به‌دنبال خصومت سیاسی نیستیم، بلکه در راستای برپایی کرامت شهر، از سیاست ستیز و طرد پرهیز کرده و با سیاست جذب در پرتو گفتمان به‌دنبال رسیدن به توسعه هستیم.

محمدعلی نوبخت در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان ساری با بیان اینکه ما به‌دنبال خصومت سیاسی نیستیم، اظهار کرد: در راستای برپایی کرامت شهر، از سیاست ستیز و طرد پرهیز کرده و با سیاست جذب در پرتو گفتمان به‌دنبال رسیدن به توسعه هستیم. ‎

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت و روشنگر مسیر آرمانی نظام اسلامی است که تحقق آن روحیه‌ای جهادی، بسیجی و استشهادی برادران پاسدار انقلاب اسلامی را می‌طلبد.

جامعه مشروع در پرتو عدالت‌خواهی حرکت خواهد کرد

نوبخت با تاکید بر همگرایی با نماینده ولی فقیه در استان مازندران، عنوان کرد: ما به‌دنبال بازگشت به کلیدواژه‌های اصیل انقلاب یعنی مستضعفان، عدالت و آزادی هستیم، جامعه مشروع نیز در پرتو عدالت‌خواهی حرکت خواهد کرد.

فرماندار ساری همچنین گفت: زمانی که دولت‌ها با اعتقاد و التزام راسخ به تفکر بسیجی و اعتقادی از ادبیات و فرهنگ عاشورایی بهره‌مند شدند یعنی به سمت پیشرفت و توسعه گام برداشتند.