غزه مظلوم ترین نقطه دنیا

حرف آنلاین: امروز مشاهده اتفاقاتی که در مبحث غزه  و جنایاتی که در این منطقه رخ می دهد دل هر انسان نه تنها مسلمان بلکه بشر دوست را می رنجاند و این را میطلبد که همه دنیا در مقابل رژیم قصاب صهیونیستی بایستاند و به کمک مردم مظلوم غزه بشتابند اما متاسفانه نه تنها در […]

حرف آنلاین:

امروز مشاهده اتفاقاتی که در مبحث غزه  و جنایاتی که در این منطقه رخ می دهد دل هر انسان نه تنها مسلمان بلکه بشر دوست را می رنجاند و این را میطلبد که همه دنیا در مقابل رژیم قصاب صهیونیستی بایستاند و به کمک مردم مظلوم غزه بشتابند اما متاسفانه نه تنها در دنیا کسی جلوی جنایت های وحشتناک اسراییل را نمی گیرد بلکه با سکوت خود مهر تایید و چراغ سبز به ادامه این روند می دهند . زمانی که دبیرکل سازمان ملل با اسراییل ابراز همدردی میکند و گوشه چشمی به جنایات وحشتناک این رژیم غاصب علیه کودکان و زنان بی پناه ندارد نشان می دهد سازمان ملل نهادی بی کفایت در برابر جنایت های اسراییل علیه بشریت است و این سازمان عملا الت دست اربابان قدرت و مستکبران دنیاست و نمیتوان به آینده این سازمان در دفاع از حقوق ملت ها امیدوار بود . سازمان ملل به منظور صیانت از حریم حقوق ملت ها در عرصه بین الملل و جلوگیری از نقض حقوق بشر وظیفه  دارد نسبت به اعلام ارتکاب جنایت جنگی علیه بشریت رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد  و در دیوان کیفری بین الملل  تقاضای تعقیب مجرمان را داشته باشد اما این سازمان بیشتر علاقه مند به ابراز همدردی با رژیم قاتل صهیونیستی است.

حمایت های بی چون و چرای امریکا از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و ابراز همدردی های متعدد با این رژیم کودک کش نشان داد چقدر دولت امریکا می تواند تنفر برانگیز باشد و چقدر حقیر است که کارش به جایی رسیده که از رژیم کودک کش حمایت می کند و چشمان خود را در برابر جنایات این رژیم بسته است حال چگونه خود را داعیه دار حمایت از حقوق بشر می داند ادعایی است که خود بر کذب بودن آن واقف است.

 در مصر مسولان عالی رتبه  این کشور از سرسپردگان سردمداران غربی بخصوص اسرائیلی هستند که با محدود کردن راههای ارسال دارو و ممانعت  از خروج بیماران  از گذرگاه رفح موجب کشته شدن زنان و کودکان بیگانه زیادی شده است و این نقض کامل حقوق بشر است .

 کمبود شدید مواد غذایی و دارویی و آب آشامیدنی از مهمترین مشکلات مردم غزه به شمار میرود. در دنیایی که گاه برای از بین رفتن نسل یک حیوان جنجال تبلیغاتی در رسانه ها براه می افتد  و از دهها نهاد مختلف بین المللی بیانیه ها و قطع نامه های محکومی صادر میگردد اینجا دنیا در مقابل یک نسل کشی آشکار سکوت محض اختیار کرده است تا صهیونیستها برای کشتار زنان و کودکان بی دفاع پروایی نداشته باشند .

نخست وزیر رژیمی که دلیل حمله به بیمارستان ها را موشک های مخفی شده در آن اعلام می کند و کسی نیست بگوید نتانیاهو یا خود را مسخره کرده ای یا مردم دنیا را مثل خود بی سواد می دانی و انقدر که درک نمیکنی هیچ دولت و گروهی برای استتار موشک های خود از اماکن عمومی بخصوص بیمارستان استفاده نمیکند تا موجب اعتراض مردمش حین وقوع جنگ شود و این اصلی است بی بدیل در جنگ های چریکی که رزمندگان فلسطینی سال هاست در حال تعلیم ان هستند و بهتر می دانند برای اخفای موشک های خود نباید از بیمارستان استفاده کنند که اگر این گونه بود چرا با تخریب چندین بیمارستان در غزه توسط موشک های اسراییل از حجم حملات موشکی حماس به مناطق اشغالی کاسته نشد ؟

در حال حاضر آتش بس موقت نیز نشان از جایگاه ضعف این رژیم قاتل در این جنگ یکطرفه است.

اما پاسخگوی نزدیک به هزار شهید و بیش از پنج هزار زخمی این جنگ خصمانه کیست ؟ پاسخگوی مادرانی که کودکان خردسالشان را از دست داده اند و کودکان خردسالی که مادران خود را از دست داده اند . پاسخگوی این حجم از ویرانی و خسارات کیست؟ سکوت سران عربی ناجوانمرد چه پیامی در خود داشت؟؟  چرا این رژیم هر وقت که اراده کرد دست به حمله میزند و ارتکاب جنایت در غزه میشود و کسی نیست در مقابلش بایستد؟

 رهبر معظم انقلاب راه چاره را در تسلیح تمامی خاک اشغالی توسط فلسطینیان علیه این رژیم غاصب دانستند و از آنها خواستند در مقابل این رژیم کوتاه نیایند ، به فرموده امام راحل اسرائیل غده سرطانی است پس بنا به این فرموده باید بدانیم زمان آن فرارسیده که این غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی از صفحات تارخ حذف شود.