عملیات تثبیت اراضی ملی غرب مازندران آغاز شد

رييس اداره ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر اظهار داشت:عمليات تثبيت نقشه هاي حدنگاري ثبتي سنواتي اراضي ملي در غرب مازندران در حال انجام است. به گزارش حرف، فرشید موسوی گفت:پروسه این عملیات حدود یک ماه به طول می انجامد.او ادامه داد :این عملیات در محل اداره ثبت و […]

6

رييس اداره ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر اظهار داشت:عمليات تثبيت نقشه هاي حدنگاري ثبتي سنواتي اراضي ملي در غرب مازندران در حال انجام است.

به گزارش حرف، فرشید موسوی گفت:پروسه این عملیات حدود یک ماه به طول می انجامد.او ادامه داد :این عملیات در محل اداره ثبت و اسناد در شهرستان نور به نمایندگی از اداره کل ثبت اسناد استان می باشد. وی گفت : در حال حاضر سطحی معادل 200 هزار هکتار از اراضی ملی  شهرستانهاي تنکابن، رامسر، عباس آباد، کجور، کلاردشت، نوشهر و چالوس در این عملیات پیش بینی شده است.

رئیس اداره ممیزی و حد نگاری همچنین تصریح کرد تا یک ماه آینده این سطح افزایش می یابد. موسوی به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود : از مزاياي آن  مي توان به تثبيت قطعي مالكيت دولت بر انفال، جلوگيري از تجاوز و تصرف غير قانوني به اراضي ملي تسريع بخشيدن به روند پاسخگويي به استعلامات و اثر بخشي مثبت به حقوق متقابل بين دولت ومردم مي توان اشاره نمود موسوی  پيش بيني کرد .؛ در طي اين عمليات و در زمان يك ماهه پيش رو حدود هشتاد درصد از اراضي ملي و جنگلي حوزه منابع طبيعي غرب استان در بانك اطلاعات كاداستر استان مازندران تثبيت شود.رئیس اداره ممیزی و حد انگاری اداره کل منابع طبیعی نوشهر همچنین گفت :در  برنامه پيش رو براي اولين بار نقشه جات اراضي ساحلي در كل استان به صورت پايلوت در منطقه غرب مازندران وارد بانك كاداستر ثبت خواهد شد.وي در پايان از تلاش و مساعدت مديركل ثبت اسناد و املاك استان مازندران و ساير کارکنان این اداره کل كه در اين امر مهم  با  اداره كل  منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر همکاری و مشاركت دارند قدر داني کرد.