علاقه خاصی به نساجی دارم

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار برابر نساجی قائمشهر گفت: هدف ما از بازی فردا کسب ۳ امتیاز است. برای رسیدن به هدفمان بازی سختی در پیش خواهیم داشت و امیدوارم فردا یک بازی خوب را مقابل حریف برگزار کنیم. وی در پاسخ به این پرسش که استقلال صدرنشین لیگ است و انتظارات […]

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار برابر نساجی قائمشهر گفت: هدف ما از بازی فردا کسب ۳ امتیاز است. برای رسیدن به هدفمان بازی سختی در پیش خواهیم داشت و امیدوارم فردا یک بازی خوب را مقابل حریف برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال صدرنشین لیگ است و انتظارات از این تیم بالا رفته است گفت: در دو هفته گذشته شرایط تیم و تمریناتش مرا بیشتر از گذشته امیدوار کرد. بازیکنانم شرایط خیلی خوبی دارند و برای من انتخاب ۲۰ بازیکن برای فردا مشکل ساز شده است. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد نساجی قائمشهر هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم علاقه خاصی به نساجی قائمشهر دارم. آنجا سرزمین پدری من است. جا دارد یادی هم از نادر دست نشان کنم و به شما بگویم در دوران کودکی با پسرعموهایم به تماشای بازی های نساجی می رفتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نساجی تیم خوبی است و اینکه درباره مشکلات زمین صحبت کرده اند حتما شرایط سختی دارند اما امیدوارم بتوانیم در این دیدار برنده از زمین خارج شویم.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که آیا تمامی بازیکنان تان را در اختیار دارید یا خیر گفت: به جز وریا غفوری که به دلیل سرماخوردگی نمی تواند بازی کند بقیه بازیکنان آماده دیدار فردا هستند.

وی در مورد عملکرد سه دروازه بانش و اینکه کدام یک از آنها گلر اول استقلال است گفت: اینکه فردا چه کسی درون دروازه قرار می گیرد فردا مشخص می شود ما سه دروازه بان خوب داریم که هر کدام بهتر باشند درون دروازه قرار می گیرند.

سرمربی استقلال تهران در مورد پیروزی های اخیر تیم ملی هم گفت: خوشحالم که تیم ملی در دو بازی اخیر موفق شد بازی های تیم ملی را به طور کامل تماشا می کنم و هم بازیکنان و هم اسکوچیچ عملکرد خوبی داشتند و باید مسئولان از آنها حمایت کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که در خصوص تبلیغات محیطی صحبت می کنید یا خیر، گفت: من از این مسائل اطلاعی ندارم.