عقب افتادگی های رامسر جبران شود

امام جمعه رامسر گفت: رامسر دارای عقب ماندگی های زیادی بوده و باید با تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه قرار گیرد به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در دیدار نوروزی با روسای ادارات با بیان اینکه در سال جدید با عبرت آموزی و کسب تجربه از گذشته از روزمرگی در […]

photo_2018-03-27_12-53-54

امام جمعه رامسر گفت: رامسر دارای عقب ماندگی های زیادی بوده و باید با تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه قرار گیرد

به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در دیدار نوروزی با روسای ادارات با بیان اینکه در سال جدید با عبرت آموزی و کسب تجربه از گذشته از روزمرگی در حوزه مدیریت پیشگیری شود گفت: عدم وجود منابع، کم کاری و عدم مدیریت صحیح باعث شده مدیران دچار دیروز مرگی شوند.

وی افزود: روزمرگی یکی از آفت های مدیریت است که باید با آینده گری و مدیریت هوشمند مشکلات را حل کنیم.

امام جمعه رامسر گفت: رامسر با سوابق طولانی و پتانسیلهای مناسب در شناخته شدن شهر ضعف دارد که باید با اراده مسئولان در شناسایی و پیشرفت شهر در کشور کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی کاربردی ترین شعار سال است که نیاز به فضا سازی عمومی در کشور دارد تا باعث حمایت از کالای ایرانی شود گفت: با اتکا به داشته های خود نیازی به بیگانگان نداشته باشیم و با حمایت از تولید داخلی اقتصاد را تقویت کنیم تا ثروت کشور به خارج از کشور نرود.

رضایی تصریح کرد: مجموعه های گردشگری باعث چرخش اقتصاد شهر و جذب گردشگران میشوند که باید با حمایت از آنها در فراهم کردن زمینه ها کوشا بوده و به بهانه ی موسیقی نباید مراکز تفریحی و گردشگری پلمپ شود.

وی افزود: رامسر دارای عقب ماندگی های زیادی بوده و باید با تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه قرار گیرد

امام جمعه رامسر گفت: وقتی به رئیس اداره میگویم کارمند شما حرفم را گوش نمیکند در پاسخ میگوید که از کارمند من در دادگستری شکایت کن که جوک سال ۹۷ است.

وی اظهار کرد: در حمایت از کالا و خدمات ایرانی باید کاری کنیم پول از کشور خارج نشود و ظرفیتها را درست و هماهنگ بکار بگیریم تا جاذبه های گردشگری را بیشتر کنیم.

رضایی افزود: اگر قطاب و پشمک برای سوغاتی دادن نداریم اخلاق را سوغاتی دهیم تا مهمان نوازی و اخلاق نیکوی ما آوازه شود.