عرضه بنزین یورو ۴ از 12 اسفند درساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ‌گفت : بنزین یورو ۴ تا چند روز دیگر در مرکز استان مازندران توزیع می شود . به گزارش حرف آنلاین، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به توزیع بنزین یورو 4 در کلان‌شهرهای کشور ، بیان کرد : از مورخه […]

2

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ‌گفت : بنزین یورو ۴ تا چند روز دیگر در مرکز استان مازندران توزیع می شود .

به گزارش حرف آنلاین، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به توزیع بنزین یورو 4 در کلان‌شهرهای کشور ، بیان کرد : از مورخه 12 اسفند بنزین یورو 4 در سطح جایگاههای عرضه سوخت در محدوده شهری ساری عرضه می شود .

حسینعلی طالبی هدف از توزیع بنزین یورو 4 را کاهش آلودگی هوا ، حفظ سلامت مردم واصلاح سوخت توزیعی در کشور دانست و اظهار کرد : بدون تردید بهبود کیفیت سوخت خودروها در بهبود شرایط کیفی آب وهوای شهرها و در نتیجه سلامت ساکنان این شهرها نقش بسیار مهمی دارد .

طالبی توضیح داد : درطول سال‌های گذشته از سوی وزارت نفت برای حفظ سلامت مردم و بهبود کیفیت سوخت گام‌های اساسی برداشته شده است، به گونه‌ای که وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت مردم، تولید و توزیع سوخت استاندارد یورو ۴ را با تمام توان در دست انجام دارند .

مدیر منطقه ساری از ذخیره سازی کافی انواع فرآورده های نفتی در انبار نفت ساری گفت و تاکید کرد : با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیل نوروزی ، 121 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 85 باب جایگاه سی ان جی آماده سوخت رسانی هستند و هیچ مشکلی در انجام عملیات سوخت رسانی به مردم استان و مسافرین نوروزی وجود ندارد .

حسینعلی طالبی در پایان اظهار کرد : شماره های 09627 مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و تلفن  پیامگیر 01133270140 روابط عمومی منطقه ساری به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم شریف استان و مسافران می باشد .