حسینی پور استاندار مازندران؛

عده‌ای کوته‌فکر مانع ایجاد پتروشیمی مازندران شدند

استاندار مازندران ضمن انتقاد از موانع داخلی در توسعه استان گفت: پتروشیمی مازندران توسط عده‌ای کوته‌فکر و فضاسازی رسانه‌ای به هوا فرستادند.

به گزارش حرف آنلاین، سیدمحمود حسینی‌پور در همایش تجلیل از فعالان اقتصادی، پتروشیمی مازندران را قربانی موانع داخل استان دانست و اظهارداشت: احداث دو مجتمع صنعتی بزرگ نیز با دخالت‌هایی از‌ درون استان منحل شد.

استاندار مازندران توسعه استان را در گرو وحدت و اتحاد اعلام کرد و یادآور شد: در این جلسه که صنعتگران جمع شدند تا مشکلات صنایع سراسر استان بررسی شود به نظر می‌رسد فضای این جلسه باید به بررسی عمیق‌تر عواملی که مانع رشد صنعت در استان می‌شود.

وی خطاب به صنعتگران تصریح کرد: مباحثی که در این جلسه مطرح شد درست است اما تمام مسائلی که بیان شد درست نیست و تمام مسائل بستگی به جریانی دارد که در درون نخبگان صنعتی استان ایجاد شود.

حسینی‌پور عنوان کرد: صنعت یک طی یک شب رشد نمی‌کند ‌و با توجه به وضعیتی که در استان وجود دارد اقدامات در زمینه صنعت

انجام شد.

استاندار مازندران با طرح این سوال که تفاوت سمنان و مازندران چیست که شاهد فعالیت واحدهای صنعتی هستیم، گفت: پویایی فعالیت صنعتی در سمنان موجب حضور سرمایه گذاران مازندرانی در اقتصاد این استان همسایه شده است.

وی با بیان اینکه استان مازندران در زمینه صنعت نیازمند انسجام است، تصریح کرد: مباحث سیاسی هیچ‌گاه مشکلاتمان را حل‌ نمی‌کند بلکه باید مشکلات خود را با توجه به یافته‌های خودمان حل کنیم البته مازندران نباید خود را درگیر مباحث سیاسی کند.