ماجرای عدم دریافت حق جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط فرماندار ساری

حرف آنلاین: فرماندار ساری هدفش را از انصراف دریافت حق جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ساری، ترویج فرهنگ قناعت مدیران به حقوق دولتی عنوان کرد.

محمدعلی نوبخت در گفت‌وگو با حرف آنلاین در خصوص انصراف از دریافت حق جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ساری، تاکید کرد که به اعتقاد شخصی بنده یک مدیر انقلابی به حقوق نهاد مربوطه قناعت کرده و جهادی کار کند.

وی همچنین با بیان اینکه هنوز مدیران دهه شصتی همچون جوانان دوران دفاع مقدس فکر می‌کنند، عنوان کرد که تلاش دارم به سهم خودم به رفع مشکلات شهرم کمک کنم.

نوبخت با اشاره به جزییاتی از ماجرای انصراف از دریافت حق جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ساری، اعلام کرد که در این جلسه، نمایندگان وزارت کشور اعم از فرمانداران و معاونین استاندار عضو هستند و بر بحث جریمه‌های مشمولین ماده ۱۰۰ نظارت می‌کنند‌، البته با اینکه افراد ساختمان بسازند بعد بیایند جریمه پرداخت کنند اصلا موافق نیستم اما قانون است.

به اذعان فرماندار ساری، شهرداری برای برگزاری هر جلسه حق جلسه‌ای را لحاظ میکند به‌طوری که اگر هفته‌ای ۶ جلسه برگزار شود حدود ۸ تا ۱۰ میلیون تومان بابت حق الجلسه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به درخواست شهرداری ساری بابت دریافت شماره شبای بانکی جهت پرداخت حق‌الجلسه گفت که از دریافت این مبلغ انصراف دادم، اعتقاد من این است که من فرماندار هستم، حقوق و اضافه کار دارم و باید تمام وقت در اختیار دولت باشم.

نوبخت با بیان اینکه به‌نظر من بهتر است این مبالغ صرف رسیدگی به امور شهرداری شود، عنوان کرد که تمام توانمان را بر رفع چالش‌های شهر می‌گذاریم.