فرمانده سپاه کربلای مازندران؛

طرح یاوران مهارت در مازندران موجب افزایش بهره‌وری در حوزه دانش‌آموزی شد

حرف آنلاین: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: طرح یاوران مهارت فرصتی برای بهره‌وری در حوزه دانش‌آموزی و حرکت در راستای جهاد تبیین و کمک به ولایت بود.

به گزارش حرف آنلاین، سردار سیاوش مسلمی در اختتامیه طرح یاوران ولایت ضمن تقدیر از برگزاری دوره‌های تشکیلاتی، تربیتی و مهارتی سازمان بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: بهره‌وری و در حوزه بسیار مهم دانش‌آموزی از مزایای برگزاری این دوره‌ها است.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، در راستای جهاد تبیین و کمک به ولایت، انجام فعالیت‌هایی در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در مقابله با دشمن ضرورت داشته و همچون جهاد با استکبار است.

مسلمی با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب برای بدبین کردن مردم نسبت به حاکمیت و نظام‌بدبین گفت: حمایت و کمک‌رسانی به مردم در مباحث مختلف همچون آبرسانی و ایجاد اشتغال است ضرورت داشته و رسانه‌ها نیز باوجود فضای مجازی تربیت‌ساز است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از جنگ رسانه‌ای و شناختی باعنوان ابزار جنگ امروز دشمنان یاد کرد و گفت: دشمن با مهندسی افکاری جنگ ادراک را رقم زد و تکنیک‌های مختلفی قصد فریب مردم دارد، در این بیم رسانه‌های مختلف دشمنان هدف ساخت هویت افراد را دنبال می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی باایجاد لذت برای مخاطبان در حال فعالیت است، تصریح کرد: سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا مردم صحت و سقم اخبار را تشخیص بدهند، بسیجیان بابصیرت با کار بسیجی و تشکیلات، با یقین، اعتماد و ایمان باید  در خدمت دین اسلام و ولایت باشند.