طرح پاکسازی حریم راه های مازندران اجرا می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : طرح پاکسازی حریم راه‌های مازندران با هدف زیبا سازی و ایمن سازی محور‌ها در دست اجرا است.

به گزارش حرف آنلاین ؛ محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:طرح پاکسازی حریم راه‌های مازندران با همت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و مشارکت راهداران استان با هدف زیبا سازی و ایمن سازی محور‌ها در دست اجراست.

او افزود: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.

محمدنژاد توسعه همه جانبه استان را در گرو توسعه بخش حمل و نقل آن دانست و گفت: توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران می‌تواند در جذب گردشگر و توریست و همچنین اشتغال زایی جوانان غیور سهم بسزایی ایفا کرده، از این رو باید تمامی دستگاه‌ها در این بخش نسبت به پیشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

او افزود: خوشبختانه، اقدامات گسترده و مثبتی از سوی راهداران این اداره کل و دیگر دستگاه‌های مرتبط در خصوص زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها در دستور کار قرار دارد.

محمدنژاد گفت: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی درامنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفاء کند.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.