طرح « بسیج همگام با کشاورز »در مازندران آغاز شد

 طرح بسیج همگام با کشاورز با همکاری سپاه کربلا در مازندران آغاز شد. رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری در مراسم افتتاحیه طرح بسیج همگام با کشاورز در ساری بابیان اینکه کشاورزی محور توسعه به شمار می‌رود افزود: امروزه سهم کشاورزی در اقتصاد کشور بیش از پنج‌تا شش درصد نیست. اسدالله تیموری با اظهار اینکه کشاورزی […]

 طرح بسیج همگام با کشاورز با همکاری سپاه کربلا در مازندران آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری در مراسم افتتاحیه طرح بسیج همگام با کشاورز در ساری بابیان اینکه کشاورزی محور توسعه به شمار می‌رود افزود: امروزه سهم کشاورزی در اقتصاد کشور بیش از پنج‌تا شش درصد نیست.

اسدالله تیموری با اظهار اینکه کشاورزی از اهداف اساسی خود دور ماند افزود: کشاورزی ما تاکنون صدمات جدی به خود دیده است و در بخش سیاست‌گذاران نیز توجهی به آن نشده است. وی با اشاره به اعمال تحریم‌ها علیه کشور ادامه داد: هدف تحریم‌ها، اثرات سو استفاده اجتماعی در جامعه است ولی خوشبختانه در سال‌های قبل ایران اسلامی مقابله همه توطئه‌ها ایستاده است. رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ساری یادآور شد: محصولات متنوعی در ایران تولید می‌شود و باید از ظرفیت بخش کشاورزی برای رونق تولید استفاده کنیم. وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ متخصص در دانشگاه علوم کشاورزی مشغول فعالیت هستند افزود: باید به کشاورزی به نگاه علمی توجه کرد و می‌توان کاستی‌های بخش علمی و فنّاوری را جبران کرد. سالانه بیش از هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در مازندران تولید می‌شود.