ضرورت فرهنگ سازی مدیریت صحیح پسماند

در نخستین نشست مشترک مدیران فعال آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی مدیریت صحیح پسماند برای اقشار مختلف جامعه تاکید شد. مسئول واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و همکاری مدیران آموزش و پرورش در طی سال‌های اخیر، […]

در نخستین نشست مشترک مدیران فعال آموزش و پرورش و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی مدیریت صحیح پسماند برای اقشار مختلف جامعه تاکید شد.

مسئول واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و همکاری مدیران آموزش و پرورش در طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری قصد شناسایی راه‌های بهتر و موثرتر برای همکاری با سیستم آموزش و پرورش را دارد.

سیده راحیل حسینی افزود : با وجود شیوع ویروس کرونا بحث آموزش در سازمان مدیریت پسماند نه تنها تعطیل نشده بلکه فرصت مطالعاتی آن سبب گردید فعالیت های آموزشی شتاب بهتر و بیشتری گیرد و برای سال جدید تحصیلی نیز برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.مسئول واحد آموزش سازمان اظهار داشت: مدارس، مهدها و مراکز آموزشی از جمله گروه های هدف هستند که ارائه آموزش های مرتبط با پسماند به این قشر زمینه ساز فرهنگ سازی در بین خانواده ها خواهد شد.

وی با اشاره به تمهیدات این سازمان برای فرهنگ سازی و آموزش تفکیک پسماند از مبدا در بین دانش آموزان در سال جدید تحصیلی بیان داشت: تنظیم تقویم آموزشی و توزیع اقلام تشویقی در میان دانش آموزان و مدارس فعال در حوزه تفکیک توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری برای فصل جدید تحصیلی آماده شده و آموزش آنلاین در سال جدید تحصیلی از جمله برنامه های این سازمان در زمینه انتشار فرهنگ تفکیک در مبدا در مدارس است.