نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

ضرورت دانش‌بنیان شدن کشاورزی مازندران

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: کشاورزی مازندران باید با تلاش همه مجموعه جهاد کشاورزی علمی و دانش‌بنیان شود و در پایان سال نتایج آن مشخص و اعلام شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد و یادواره ۱۰ شهید سنگرساز بی سنگر جهاد کشاورزی مازندران در عملیات بیت المقدس با تقدیر از رییس سازمان، سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران و برگزارکنندگان این مراسم، گفت: جهاد سازندگی در دفاع مقدس نقش ویژه داشت و ۱۶۹ شهید تقدیم انقلاب کرد و ۶۲ هزار اعزام به جبهه‌ها داشت.

وی افزود: آسودگی خاطر و امنیت امروز ما به برکت شهدا و ایثارگران است، جهاد سازندگی با سازندگی کشور در حوزه راه، کتابخانه، مسجد و مدرسه و همچنین دوران دفاع مقدس نقشی ماندگار برجای گذاشته است و بحق عنوان سنگرسازان بی سنگر را کسب کرد.

محمدی لائینی عنوان کرد: جهاد کشاورزی امروز دو ماموریت مهم عملیاتی کردن شعار سال یعنی دانش‌بنیان کردن کشاورزی و مردمی‌سازی یارانه‌ها دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: کشاورزی مازندران باید با تلاش همه مجموعه جهاد کشاورزی علمی و دانش‌بنیان شود و در پایان سال نتایج آن مشخص و اعلام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم مهمترین عامل حفظ و پایداری امنیت کشور هستند و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

وی اضافه کرد: میدان عملیات اقتصادی بر عهده جهاد کشاورزی است و کالاهای اساسی هم باید تامین شود و هم به اندازه کافی وجود داشته باشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: مازندران تامین‌کننده مرغ، برنج و روغن تهران است و با مدیریت درست و صحیح در جهاد کشاورزی توانسته امنیت غذایی کشور را پایدار کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: مدیریت شود تا در شرایط اقتصادی جاری کشور، تولیدکننده متضرر نشود و مصرف کننده هم حمایت شود.