ضرورت تبیین مستدل دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب از سوی روحانیت

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به پيشرفت هاي قابل توجه ايران اسلامي در حوزه هاي مختلف اشاره کرد و گفت: روحانيت خدمات و دستاوردهاي مهم جمهوري اسلامي را براي جامعه تبيين کنند. به گزارش حرف، حجت الاسلام ناصرشکريان در نشست هماهنگی برنامه های دهه چهارم انقلاب با اشاره نزديک شدن به جشن چهلمين سالگرد پيروزي […]

5
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به پيشرفت هاي قابل توجه ايران اسلامي در حوزه هاي مختلف اشاره کرد و گفت: روحانيت خدمات و دستاوردهاي مهم جمهوري اسلامي را براي جامعه تبيين کنند.
به گزارش حرف، حجت الاسلام ناصرشکريان در نشست هماهنگی برنامه های دهه چهارم انقلاب با اشاره نزديک شدن به جشن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار داشت: دستاوردهاي انقلاب اسلامي در چهلمين سالگرد پيروزي آن بايد برجسته شود و خدمات و دستاوردهاي اين انقلاب براي جامعه تبيين شود.
وي در ادامه سخنان خود به نقش برجسته روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامي با رهبري امام خميني(ره) و بيداري امت بصير و سرافراز ايران شکل گرفت و نقش روحانيت در اين پيروزي نقش ارزنده اي است و امروز هم روحانيت بايد دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي را براي جامعه تبيين کنند.
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران همچنین به جايگاه ايران اسلامي در چهلمين سال از عمر با برکت آن اشاره کرد و گفت: برخي از سران کشورهاي استکباري به ويژه سران ايالات متحده در اظهارات نابخردانه خود حرف از اتمام دوره حکومت اسلامي در ايران را مطرح مي کنند و به خود و دست نشاندگانشان در منطقه اميد واهي مي دهند اما به کوري چشم دشمنان ايران اسلامي جمهوري اسلامي با قدرت و گفتمان خود به توسعه و پيشرفت هاي چشمگيري دست يافته است.
عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در ادامه به موضوع نقش ممتاز ايران اسلامي در حل معادلات منطقه و جهان اشاره کرد و بيان داشت: امروز جمهوري اسلامي در بسياري از معادلات منطقه و جهان نقش تاثيرگذاري دارد و بسياري از معضلات و بحران ها در منطقه بدون حضور ايران حل شدني نيست که نمونه آن را در بحران عراق و سوريه شاهد بوديم.
حجت الاسلام شکريان با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامي که همان گفتمان مقاومت و پايداري در جهان است، خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي با رهبري بي بديل رهبر معظم انقلاب چهل سال است در برابر همه فشارها، تحريم ها و تهديدها ايستادگي کرده است و توسعه و پيشرفت ايران اسلامي هم در سايه همين تحريم هاي ظالمانه و فشارها صورت گرفته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: تحريم های دشمنان علیه ملت ایران موجب ايجاد ظرفيت و باور به ما مي توانيم در جامعه علمي و عمومي کشور شده است و به رغم همه مشکلات در بسياري از بخش های کشور رشد خيره کننده اي داشته ايم.
استاد حوزه  علمیه مازندران همچنین به خوي استکبارستيزي امت بصير و قهرمان ايران اسلامي اشاره کرد و گفت: بزرگترين سرمايه جمهوري اسلامي و امت قهرمان و بصير ايران اسلامي داشتن روحیه استکبارستيزي است و وحدت و يکپارچگي اين امت بصير در بحران ها مي تواند مهم ترين راه حل برون رفت از مشکلات کشور باشد.
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران همچنین اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامي امروز يک گفتمان جهاني است و بايد مفاهيم ناب انقلاب اسلامي که برگرفته از قرآن کريم و سيره و روش اهل بيت(ع) است در جامعه تبيين شود و اين گفتمان ديني را بايد روز به روز تقويت کرد و آن را گسترش داد.