ضرورت آمادگی دستگاه‌ها جهت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی

فرماندار چالوس در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان که باحضور جمعی از مسئولان برگزار شد بر ضرورت آمادگی تمامی نهادها بویژه دستگاه‌های خدمات رسان تاکید کرد و گفت: ایام نوروز را پیش رو داریم که باید همانند گذشته با ایجاد بسترهای مناسب و تدابیر ویژه میزبان خوب و شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشیم. به […]

3

فرماندار چالوس در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان که باحضور جمعی از مسئولان برگزار شد بر ضرورت آمادگی تمامی نهادها بویژه دستگاه‌های خدمات رسان تاکید کرد و گفت: ایام نوروز را پیش رو داریم که باید همانند گذشته با ایجاد بسترهای مناسب و تدابیر ویژه میزبان خوب و شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشیم.

به گزارش حرف، محمدناصر زندی افزود: ایجاد ایستگاه‌های بین راهی و ورودی شهر‌های حوزه شهرستان نیازمند برنامه ریزی است تا گردشگران از راهنمایی و دریافت خدمات مناسب قبل از ورود به منطقه بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی بعنوان هدف گردشگری مسافران باید با استفاده از شیوه‌های نوین، خدماتی متفاوت، بهتر و مطلوب‌تر به میهمانان ارائه نمایند.

زندی با تاکید بر ضرورت نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح جاده گفت: برجسته کردن معرفی شهرستان با استفاده از بروشورهای تبلیعاتی، ساماندهی و تجهیز مساجد و حسینیه‌ها جهت دراختیار گذاشتن و اسکان مسافران در مواقع ضروری، رفع نواقص و مشکلات جاده ای، هماهنگی دستگاه‌ها در چاپ نقشه و بروشور و همکاری و هماهنگی با اداره میراث فرهنگی شهرستان و پایگاه ستاد خدمات سفر، تجهیز مسیر‌های گردشگری، مناسب سازی المان‌های شهری، نظافت و ترافیک شهر و … از دیگر مواردی است که بایستی در دستور کار مدیران دستگاه‌ها قرار بگیرد