ضرب و شتم دو مامور منابع طبیعی مازندران

حرف آنلاین: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: دو مامور منابع طبیعی مازندران در حال برگشت از ماموریت مورد هجوم ۳ نفر قرار گرفتند و به دلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند. سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: دو نیروی نظارتی این اداره کل در حال بازگشت از ماموریت بودند که در […]

حرف آنلاین: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: دو مامور منابع طبیعی مازندران در حال برگشت از ماموریت مورد هجوم ۳ نفر قرار گرفتند و به دلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: دو نیروی نظارتی این اداره کل در حال بازگشت از ماموریت بودند که در مسیر جاده پهن کلا به ساری راننده یک دستگاه خودروی زانتیا با دو سرنشین از پشت به ماشین آن‌ها می‌زند.

به گفته او سه سرنشین زانتیا سپس از خودرو پیاده و با چوب و چماق هر دو مامور اداره کل منابع طبیعی را زخمی می‌کنند و از صحنه متواری می‌شوند.

این دو مامور منابع طبیعی به دلیل اصابت چوب و چماق از ناحیه سر، بینی و کمر دچار مصدومیت و به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل می‌شوند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری بررسی دوربین‌های نظارتی جاده‌ای نشان می‌دهد به نظر پلاک خودروی زانتیا مخدوش شده است و ماموران انتظامی در حال بررسی موضوع هستند.

ذکریایی می‌گوید: هنوز مشخص نیست انگیزه این درگیری شخصی یا کاری بوده .

بررسی از وضعیت مصدومان این حادثه نشان می‌دهد یکی از ماموران منابع طبیعی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه داخلی و کمر به بیمارستان شفای ساری منتقل شده است./باشگاه خبرنگاران