صربستان آماده افزایش تبادلات با مازندران

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در مازندران با اشاره به سفر هیات صربستانی به مازندران از اعلام آمادگی سفیر این کشور در تهران برای افزایش همکاری و تبادلات اقتصادی خبر داد. ابراهیم نوروزی درونکلا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قائم مقام وزیر کشاورزی صربستان در راس هیاتی متشکل از دستیاران وزیر کشاورزی و نیز سفیر آن […]

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در مازندران با اشاره به سفر هیات صربستانی به مازندران از اعلام آمادگی سفیر این کشور در تهران برای افزایش همکاری و تبادلات اقتصادی خبر داد.

ابراهیم نوروزی درونکلا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قائم مقام وزیر کشاورزی صربستان در راس هیاتی متشکل از دستیاران وزیر کشاورزی و نیز سفیر آن کشور در جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار با مقامات مازندران و نیز بازدید از ظرفیت ها و ظرفیت های استان وارد مازندران شد.

وی با اشاره به اینکه قائم مقام وزیر کشاورزی به محض ورود با استاندار مازندران دیدار کرد، تصریح کرد: در این دیدار درباره راه‌های ارتقای روابط دوجانبه به ویژه در امور کشاورزی که استان مازندران دارای توانمندی‌های بسیاری است گفت‌وگو کردند.رئیس نمایندگی وزارت خارجه در مازندران گفت: در این دیدار که با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل جهاد کشاورزی و رئیس اتاق بازرگانی مازندران صورت گرفت بر امور مهمی به ویژه افزایش مبادلات تجاری با استان تمرکز داشته است.

نوروزی درباره برنامه های دیگر هیئت صربستان نیز اظهار کرد: قائم مقام وزیر کشاورزی صربستان در ساختمان جهاد کشاورزی استان با رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی دیدار و درباره راه‌های افزایش همکاری‌های دانشگاهی با استان مازندران گفت‌وگو کرد. دراگان سفیر صربستان نیز در این دیدارها با اشاره به روابط خوب دو کشور مراتب آمادگی کامل خود را برای پیگیری کامل مسائل مطروح شده اعلام کرد.

سفیر صربستان در کشورمان به همکاری خوب و سازنده خود با نمایندگی وزارت خارجه استان اشاره و تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن مسائل تشریفاتی و با تمام قوا آماده تداوم همکاری با این نمایندگی در زمینه توسعه روابط با مازندران و عملی کردن محورهای مورد توجه در مذاکرات انجام شده با استاندار است.

هیئت صربستان پس از بازدید از مجموعه کشت و صنعت مهدشت، مازندران را به مقصد خوزستان ترک می‌کند.